Sada se mogu skenirati dijelovi kože na ljudskim licima tako da se svaka točka, bora ili promjena nijanse kože za svaki izraz lica može vidjeti i na velikom ekranu
Novi skeneri vide i stanice: U igrama će lica biti puna života
Plastična i beživotna lica kompjuterskih likova u filmovima i igrama uskoro će biti stvar prošlosti, zahvaljujući novim animacijskim tehnikama visoke rezolucije. Rezultati će biti toliko detaljni i realni da će se na animiranim likovima moći vidjeti stanice kože i folikul vlasi kose. Znanstvenici, čije su se metode koristile i za snimanja Avatara, pojašnjavaju kako se sada mogu skenirati dijelovi kože na ljudskim licima tako da se svaka točka, bora ili promjena nijanse kože za svaki izraz može vidjeti i na ekranu. Znanstvenici iz Kalifornije i Londona razvili su skenere koji mogu zabilježiti područja kože na rezoluciji od 10 mikrometara. To znači da jedna stanica na ekranu zauzima tri piksela. Područja koja su se skenirala potom se stavljaju na 3D model glumaca koji su bili opremljeni senzorima pokreta. Tijekom procesa mogu se zabilježiti i promjene koje nastaju prodorom svjetla u površinu kože, piše Daily mail.
- Neravnine na koži, na toj razini, utječu na način na koji se svjetlost reflektira - kaže profesor Paul Debevec iz kalifornijskog tima. Pojašnjava kako nam zbog toga koža izgleda zdravo, masno, ali i zbog toga nam netko izgleda kao ljudsko biće, a ne računalno generirani zombi. Novom tehnologijom animirani likovi će biti jeftiniji i životniji.
Budućnost je sjajna: Grafika u igrama bit će spektakularna
Nvidia s Irom pokazala kakva će biti budućnost video igara