Obavijesti

News

Komentari 27

Nove navike: Prodaju se pivo, boje za zidove i fitness oprema

Nove navike: Prodaju se pivo, boje za zidove i fitness oprema
1

Nakon popuštanja mjera i otvaranja trgovina potrošnja je 1. tjedan porasla za 18, a drugi još za 23%. Osnovne namirnice, higijenske potrepštine i školski pribor tražili su se više, a manje mala pakiranja čokolada, sokova i žvaka...

Promišljeno, a ne impulzivno, kupovali su hrvatski građani tijekom izolacije, pokazuju podaci prodavaonica kućanskih potrepština.

U Konzumu kažu kako je najviše porasla potražnja za osnovnim namirnicama, higijenskim potrepštinama i školskim priborom, a pala za takozvanim impulsnim proizvodima, poput malih pakiranja čokolada i sokova te žvakaćih guma, koji su na blagajnama.

- U prvim tjednima povećala se prodaja zamrznutih, konzerviranih i suhih namirnica prikladnijih za skladištenje. Osim toga, potrošači su kupovali više piva, a neznatno su smanjili kupnju vina i žestokih pića. Porasla je i prodaja informatike te šišača za kosu. Nakon zatvaranja tržnica jasno je da smo prodavali i više svježeg voća i povrća - rekli su nam iz Konzuma i dodali kako je deset puta porasla prodaja u internetskoj prodavaonici, a imaju je jedini među većim trgovačkim tvrtkama sličnog asortimana. Udvostručila se i količina pojedinih proizvoda u narudžbama.

I Lidl je na početku krize više prodavao trajne proizvode, suhu, zamrznutu i konzerviranu hranu, ali i sredstva za dezinfekciju. Poslije je porasla prodaja svježih namirnica, poput voća, povrća, svježeg mesa i mliječnih proizvoda.

- Količine koje su ljudi kupovali u prvoj su fazi bile veće, a rjeđe su dolazili. Sad se vraćaju u ritam kupovanja kakav je bio prije. Što se tiče alkoholnih pića, nismo primijetili da je prodaja bila veća nego prije pandemije - rekli su iz Lidla.

U Kauflandu su od početka korona krize potrošači više kupovali proizvode za čišćenje, osobnu higijenu i dugotrajne, pakirane proizvodi. Umjesto više manjih kupovina, kupci su radije dolazili rjeđe pa kupovali više kako bi stvorili zalihe.

I proizvođačima je rasla potražnja za trajnijim proizvodima.

- Prodaja narezaka porasla je oko deset posto, što pokazuje da potrošači više vole unaprijed zapakirane proizvode, nego čekati u redu na delikatesi, a isto je i sa svježim pakiranim mesom s hrvatskih farmi. Prodaja mljevenog mesa porasla je gotovo 30 posto, kao i određenih kategorija svinjskog mesa - odgovorili su iz PIK Vrbovec, koji od početka krize izazvane korona virusom nije mijenjao cijene svojih proizvoda.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 27
Hrvaticu u Irskoj ubio sin (31). Objavili fotografije privođenja
TIJELO NAŠLI U MOČVARI

Hrvaticu u Irskoj ubio sin (31). Objavili fotografije privođenja

U trenutku kad je sutkinja pitala želi li pomoć u pritvoru i on se sam oglasio uz riječi 'isprike, da molim vas, svakako'. Nebojša Pap u srijedu bi se trebao ponovno pojaviti pred sudom