Vlada uvijek radi na modelu zastrašivanja... ako ne uđemo u EU neće biti mirovina, a ako ne damo koncesiju na autocestu, nema ni pelješkog mosta, ni unaprijeđen
ja željeznica, a možda ni mirivina. Ah, zaboravila sam, i poskupiti će benzin ..... Sada se pitam, kako se uspjelo skupiti toliko 'pametnih' da nam kroje sudbinu ..... Jadni mi
Prikaži još ↓
AntoOpačak
15.10.2014.
Odustani
Podhitno započeti pripreme za nove izbore,ne samo Hajdaš nego cjela vlada treba otstupiti,Vidi ti bogati,ako ne date monetizaciju dićemo vam cjenu goriva.E ovov
o vam je demokratija na partijski način,Imate pravo,ali ćemo mi za vas oslučiti.A disu pare od trošarine do sada.
Prikaži još ↓
sd
slobodni dalmat
15.10.2014.
Odustani
....bit problema je da je narod jednostavno ponosan na SVOJE autoceste koji su 3 garniturama poslužili kao argument za dobivanje izbora ,autoceste koje su višes
truko preplačeni a gdje prijave protiv kriminala u HACu još uvijek stižu ovo je bila jedna jako mutna igra sa osječajima Hrvata koji su ovu autocestu ZAGREB - SPLIT dvaputa platili prvi put za vrijeme SFRJ gdje je novac utrošen u današnju drugu državu u nepovrat.!! Dalje se postavlja pitanje ćemu žurbe, ali nama gori pod nogama ? Do sada se pokazalo na slučaju INE kako se vrlo lako može analitički pokazati da je vrijednost INA-e u trenutku prve prodaje Mađarima (2003.) bila oko 10 milijardi USD tj. najmanje 5 puta veća nego što je dogovorena cijena njene jedne četvrtine koju su prodali za 505 milijuna USD. Stoga je šteta za Hrvatsku, pri prodaji samo ¼ INA-e već tada bila oko dvije milijarde USD. Danas samo vrijednost hrvatskih pridobivih rezervi nafte ili plina s obzirom na više njihove cijene iznosi između 40-50 milijardi USD. Zašto to golemo nacionalno blago treba biti i dalje prepušteno strancima?
Prikaži još ↓
sonny42
15.10.2014.
Odustani
Dali se je itko ikada pozabavio matematikom kolika je bila cijena po kilometru autoceste i kolika je STVARNA cijena toga istog kilometra?? Pročitao sam podatak
da je Dalmatina uža za 15 cm nego je projektom predviđeno...koliko je to zamračenih novaca samo na asvaltu...nadalje..netko je izračunao da su pojedini strojevi trošili i po 100 litara goriva na sat..pa kada se zbroje te 'sitnice' dobijemo preskup km autoceste...slažem se..NE monetizaciji..
Prikaži još ↓
Ko
Kopular
15.10.2014.
Odustani
Ministar Đončić je rekao da će dati ostavku ako monetizacija ne prođe. Monetizacija NE, 150 000 stranačkih uhljeba u birokratskom aparatu ( županije, gradovi i
općine) treba dobiti otkaz. I eto, godišnje uštede od 3 milijarde eura.
Prikaži još ↓
jo
jožek2
16.10.2014.
Odustani
bolje analizirajući monetizaciju autocesta obadvije opcije i za i protiv su na mjestu, ali siguran sam da ova vlada neće stići to provesti ali iduća koja god bu
de došla će to napraviti.jer ovakvo stanje koje sad imamo je neodrživo, sva naplata cestarina ide na uhljebske plaće i održavanje a kredite se vraća sa novim kreditima.
Prikaži još ↓
ot
otilliaOS33
15.10.2014.
Odustani
"Svaka medalja ima dvije strane", ova ima i treću.
panika135
15.10.2014.
Odustani
Za pravdu ijaaaa njaaak ne dajmo naše ceste, vode, šume, puteljkeeeeee
ce
centarfor
15.10.2014.
Odustani
Slušam Milanovića i Dončića i ne mogu vjerovati kako izvrću situaciju. Ako dugujemo 4 miljarde i za 25 godina će to biti 8 miljardi a dobijemo za autocete tri m
iljarde, to znači da nam ostaje dug od 1 miljarde i pripadajuće kamate koje ćemo otplaćivati slijedećih 8-9 godina. Uz to, trošak plaćanja koncesionaru za slučaj ako padne promet a pasti će sigurno kada povećaju cestarine. Baš kao što se plača francuzima na istarskom "Y" ili na zagorskoj autocesti. Naravno da će se promet smanjiti pa će na taj način trošiti manje na održavanje. Da su barem predvidjeli završiti dio ceste do Žute Lokve. Ovako to nikada neće biti napravljeno.
Prikaži još ↓
zo
zof
15.10.2014.
Odustani
Uvijek je najbolja borba argumentima, činjenicama, gladne glave, bez uzbukanih emocija. Treba svaki detalj staviti na stol, sve dobro zbrojijti i oduzeti, pa on
da vidjeti što je za Hrvatsku najbolje i najisplativije. Sve drugo osim toga je gledanje utakmice sa tribina, uz navijanje srcem a ne pameću..
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .