Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

sd
....bit problema je da je narod jednostavno ponosan na SVOJE autoceste koji su 3 garniturama poslužili kao argument za dobivanje izbora ,autoceste koje su višestruko preplačeni a gdje prijave protiv kriminala u HACu još uvijek stižu ovo je bila jedna jako mutna igra sa osječajima Hrvata koji su ovu autocestu ZAGREB - SPLIT dvaputa platili prvi put za vrijeme SFRJ gdje je novac utrošen u današnju drugu državu u nepovrat.!! Dalje se postavlja pitanje ćemu žurbe, ali nama gori pod nogama ? Do sada se pokazalo na slučaju INE kako se vrlo lako može analitički pokazati da je vrijednost INA-e u trenutku prve prodaje Mađarima (2003.) bila oko 10 milijardi USD tj. najmanje 5 puta veća nego što je dogovorena cijena njene jedne četvrtine koju su prodali za 505 milijuna USD. Stoga je šteta za Hrvatsku, pri prodaji samo ¼ INA-e već tada bila oko dvije milijarde USD. Danas samo vrijednost hrvatskih pridobivih rezervi nafte ili plina s obzirom na više njihove cijene iznosi između 40-50 milijardi USD. Zašto to golemo nacionalno blago treba biti i dalje prepušteno strancima?
panika135
potpisujem!!!!
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .