pa samo neka se pogleda neko križanje od njih 10 šofera samo jedan daje žmigavac,a vozaćke se kupuju ko na placu ako se može a moglo se kupit diploma za doktora
kak nebi za šofera u bosni se mogla kupit za par stotina maraka
Prikaži još ↓
Grabb
14.10.2016.
Odustani
Samo vi ukinite veze i vezice u pravosuđu i za čas ćemo se mi riješiti bahatih tatinih i maminih sinova s BMW-ima, poršeima i sl.. Svi znamo za dosta slučajeva
gdje su tatini sinčići ubili jednu ili više osoba u prometu i nisu ni dana u zatvoru bili ili kao Horvatinčić i sl... To je ono što je največa boljka hrvatskog prometa. Opet će se kola slomiti na profi vozačima koji su 8 sati na cestama i koji radi posla moraju i stati gdje je zabranjeno radi dostava, i preči koji km ograničenje da bi stigli na vrijeme, i prkoračiti koji minut radnog vremena i tsl. a bahate sinčiće će tata telefonom oslobađati..
Prikaži još ↓
--- DAVOR ---
14.10.2016.
Odustani
Koje budal...ne svi do jednog na položajima odlučivanja u ovoj državi. Treba kaznit zatvorom od godinu dana samo za objesnu vožnju, prvi put 5000 kn kazna drugi
put ćuza pa da vidiš kako bi se prosjek brzine spustio ispod dopuštene a ne dvostruko iznad dopuštene!! Kazne, kazne, rigirizne kazne i neznam zašto?? ALI ZAŠTO se to ne radi?? Štiti se potencijalne ubojice a riskira potencijalne žrtve?? Nije mi žao budaletine koja se sa 200 zabije u stup il zid, žao mi je kolateralnih žrtvava koje se nađu u krivo vrijeme na krivom mjestu. Da isto tako i lopine za 10.000 kn bacite u ćuzu bez pitanja na godinu dana a na 10 za milijune isto bezuvjeno brzo bi nestalo lopova. Za davanje mita u zatvor, za primanje 3 godine!! Čemu zakoni ako se ne provode???
Prikaži još ↓
Le
LembaLemba
14.10.2016.
Odustani
ne treba nagrada,nego treba onome tko ima 40 prekršajnih prijava uzeti automobil i gotovo,pa uzeli bi mu i poštolj da stalno puca u zrak,kad tad će nekoga sredi
ti
Prikaži još ↓
dr
drazen0307
14.10.2016.
Odustani
Izgleda da su u Zagrebu najveći problem fontane, zato Banditos i gradi ko lud umjesto da sanira rotor
Dk
Deaktivirani korisnik
14.10.2016.
Odustani
Ne treba nagrađivati one koji ne rade prekršaje več adekvatno kažnjavati prekršitelje.
La
Latz
14.10.2016.
Odustani
Projekt Jarunskog mosta koji je bio na natječaju i struka se o njemu pozitivno izrazila koštao je manje nego zadnji Bandićev projekt s fontanama -- 31 milijun k
una ---- Ali narano naš pajac mora dizati fontane na svakom koraku umjesto da se radi na infrastrukturi --- i ne ubrajam u to što se tu i tamo asfaltira neka cesta -- nečemo minimalni kriterij uopće obavljanja nekog posla uzimati kao razlog da bi rekli da se radi dobar posao .... Ovo je sramota za ovaj grad.
Prikaži još ↓
L1
LjubaJozić_1
14.10.2016.
Odustani
Upitno je jesu li naši stručnjaci doista i stručni ? Posjedujem dokaze da je "stružnjak" stalni sudski vještak dipl.ing.Ivan Bedeniković u suradnji sa dr Škavić
Josipom i pored vjerodostojnog policijskog izvješća utvrdio brzinu kretanja moga automobila te da nastale ozljede nisu mogle iz tog proisteći .! Gospodin Bedeniković je iz samoga policijskog izvješća imao mogućnost uvjeriti se da je auto bilo u stanju mirovanja na ugibalištu dok ga je od straga udari auto kojim je upravljao vozač u pijanom stanju.Svjesno su učestvovali u igri odvjetnika sve zastare predmeta, te svojim lažnim stručnim vještačenjem pred hrvatskim sudom doslovno uništili moje povjernje u Hrvatsko pravosuđe.Sve do tada ja sam mislila da Hrvatski sudovi doista biraju vjerodostojne i stručne sudske vještake međutim ispostavilo da je sve to jedna velika prevara. Ne postoji niti najmanja sumnja da je vještak u ovom slučaju nenamjerno pogriješio jer je već ranije vozač pred sudom dao izjavu da ga na laž navodi njegov odvjetnik koji je prvo tvrdio da sam u trenutku nesreće bila van auta. Spor traje godinama zahvaljujući stručnjacima saobraćajne i medicinske struke pred sudskom strukom koji nije u mogućnosti razlučiti istinu od laži !.Ili je jednostavno sve skupa jedna velika uvezana laž.
Prikaži još ↓
MirsadAjkić
14.10.2016.
Odustani
Svakako nije lijepo slušati ove statistike koje su poražavajuće i možemo konstatirati ovako ili onako apelirati prosuđivati mijenjati zakone pooštriti kazne na
žalost nema lijeka a zapravo problem je još veći u onome što mi ne želimo ili nećemo komentirati a to je zapravo u konačnici naplata za pretrpljene tjelesne ozljede jer taj dio se naplaćuje od osiguravajućih auto kuća koje pretpostavljam sudcima ponude besplatno osiguranje auta ili znatno nižu cijenu i onda sudovi ili otežu sa presudama ili se one donose katastrofano za oštećenike a za to vremena okrivljeni dobiju minimalnu ili uvijetnu kaznu koja prođe i nastave normalan život kao da se ništa nije dogodilo.Odredite ljestvicu oštećenja npr 50% tjelesnog oštećenja 200000 kuna plus zatezna kamata i s tim priča bude završena osiguranje izvrši isplatu a dalje je na njima hoće li teretiti svog klijenta.Ovako je sve prazna priča.
Prikaži još ↓
SGoran
14.10.2016.
Odustani
Postrožiti kazne,a pogotovo za recidiviste,a ne da netko tko stalno krši propise vozi i dalje jer mu čak ni ne uzmu vozačku dozvolu.Ne daj Bože da nađe odvjetni
ka koji sredi da mu još država mora platiti prekršaj i može ju tužiti.Sudstvo je korumpirano kao i Hrvatske ceste koje ubiru lovu koja se donekle ulaže samo u autoceste,a lokalne ništa pa kad se dogodi nesreća prvo je,kako to policija uvijek kaže, da se desila zbog neprilagođavanja uvjetima na cesti....kojim uvjetima??Rupa na rupi,a policija zadovoljno trlja ruke jer si i njima slijeva dio od te "dobiti".
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .