i kud baš od tri auta sve tri vozačice naletjele , e istrijanke nemate sreće u životu
pr
prajdali
28.10.2015.
Odustani
Dobro je da nije pala mrtva glava. Lako ćemo za štetu.
toby
28.10.2015.
Odustani
Pohvala Diani Marić. Napokon netko zna šta je poluprikolica i tegljač
mm
marica-maca
28.10.2015.
Odustani
Srećom nema ljudskih žrtava.
le
ledo1
28.10.2015.
Odustani
dobro da nije nitko teže stradao ili poginuo a trake će se ponovo natovarit i odvest,ali takav teret nemora biti da nije bio dobro pričvrščen jer to je jako gad
an teret to gurtne sijeće kao britva
Prikaži još ↓
Patton1203
28.10.2015.
Odustani
da, zaboravio sam napisati još i ovo... a zašto je to tako, valda je jasno svima, moćnici, građevinski moćnici koji imaju ove kamione, drže u šaci u svim polici
jskim upravama policijske čelnike, tako da mogu prevoziti kako hoće i kuda hoće... i na kraju će nastradati taj vozač, a nitko ne pita u kojim uvjetima on radi i pod kojim pritiskom... ja vjerujem da on sam ne odlučuje o tome kako natovariti, koliko, sa čime učvrstiti, jer ako bi on o tome pokušao odlučivati, brzo bi izgubio posao... pitanje, da li se uopće pojedini tereti prevoze na vozilima koja su prilagođena za prijevoz toga tereta... garantiram, u šezdeset posto slučajeva ne...a o stručnosti današnjih moćnika u građevini, doista ne treba trošiti riječi... prisjetimo se samo građevinskog moćnika pašalića, koji je po struci doktor medicine...
Prikaži još ↓
po
polaris
28.10.2015.
Odustani
Za vezivanje i osiguranje tereta kriv je vozač. postoji zakon i vozač treba da predvidi da li će gurtne to izdrzat. Vani takav teret veže se lancima i podlogu k
oriste gumu da ne kliže. Na prste se mogu nabrojat prijevoznici koji to imaju kod nas. Svi prijevoznici znaju još jednu da kad voze vani gurtne kojima vežu teret moraju biti atestirane i ne stare više od 2 god.
Prikaži još ↓
vr
vox ratione
28.10.2015.
Odustani
Koja slučajnost, sve tri vozačice :D
Ar
Artusartus
29.10.2015.
Odustani
Za pogrešno parkiranje ili pregorjelu žarulju ćeš sigurno biti kažnjen, za isteklu registraciju i polisu osiguranja samo ako nisi "naš čovik", ali za nepropisan
prijevoz tereta (npr. šljunak koji razbija stakla) nikad.
Prikaži još ↓
Patton1203
28.10.2015.
Odustani
e pa ovo je rad naše policije... danas policija ne kontrolira na cesti kako je teret postavljen na kamion, kako je učvrščen, da li je dobro raspoređen, da li, a
ko prevozi šljunak, isti se prosipa po cesti, pada po vjetrobranskim staklima... i malo je prometnih nezgoda, koliko su rijetke kontrole na cestama... danas je jedino aktualna kontrola brzine i alkohol...a sve drugo je nebitno.... a to je sve zato što se sve ono što je bilo dobro kod milicije, nije preslikalo i u policiju, i zato što je danas jako malo policajaca operativaca, onih na cesti, sa konkretnim zadacima... danas je najvažnije imati pune policijske uprave službenika koji nisu na cesti, bitno je, pogledajte po zagrebu, nositi poštu od stanice do stanice u škodama superb i sličnim automobilima i da ne spominjem gdje se sve ti automobili mogu vidjeti...a kultura vozača, upravo iz navedenih razloga, je na najnižoj razini do sada... u prošlom sustavu, je sto puta bilo sigurnije u prometu, sigurnije na cesti, ali sigurnije i u gradovima.... ali je bilo i milicije, od pozornika do prometnjaka...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .