Za vezivanje i osiguranje tereta kriv je vozač. postoji zakon i vozač treba da predvidi da li će gurtne to izdrzat. Vani takav teret veže se lancima i podlogu koriste gumu da ne kliže. Na prste se mogu nabrojat prijevoznici koji to imaju kod nas. Svi prijevoznici znaju još jednu da kad voze vani gurtne kojima vežu teret moraju biti atestirane i ne stare više od 2 god.
Patton1203
28.10.2015.
Odustani
da li naši vozači, kod naših poslodavaca mogu odlučivati o tome... ako je teret samo skliznuo sa vozila, da li si sebi postavio pitanje, da li je to vozilo pril
agođeno za prijevoz takovog tereta... vjerojatno ne, ali kad gazda kaže, ti to moraš voziti, ili gubiš posao... i kad se ovak dogodi, kriv je vozač... ja garantiram, da bi vozači, da mogu odlučivati, u 80 posto slučajeva drugačije postupali i da imaju svu potrebnu opremu...a oprema košta... manje je potrebno za platiti onima koji bi to trebali kontrolirati, nego kupiti opremu... a o kojim ti atestima u hrvatskoj govoriš, tko bi to još kontrolirao, kod nas se kontrolira samo brzina i alkohol... i to kod običnog puka, dok oni veliki, nijh se ne smije niti zaustaviti...
Prikaži još ↓
po
polaris
28.10.2015.
Odustani
vozač je odgovoran i sam odlučuje da li će poslušat ili ne. Ovako će ostat bez posla i svi će znati da je neodgovoran. Kvalitetni vozači ipak se cijene i bez pr
oblema nađu drugi posao.
U tom krugu sam 22 godine. Kod mali prijevoznika i te kako se cijene dobri vozači jer mu čuvaju kamion i teret
Prikaži još ↓
Patton1203
28.10.2015.
Odustani
kume, o tom po tom... možda si ti imao sreće... ali dosta ih poznajem uistinu kvalitetnih vozača, ali nije to baš tako...
Patton1203
28.10.2015.
Odustani
da, a drugo, svima je jasno da se ovakav teret ne prevozi na vozilu bez stranica, ovakav se teret prevozi zapakiran na drvenim paletama, na vozilu sa stranicama
... radio sam 20 godina u željezari sisak, firma koja je proizvodila ovakove buntove lima i znam kako se pakirao i kako se prevozio...
Prikaži još ↓
po
polaris
28.10.2015.
Odustani
vratimo vezivanju tereta. tema bi otišla predaleko. Vozač je odgovoran pred zakonom i on sam bira šta da radi i tu je kraj priče.
po
polaris
28.10.2015.
Odustani
Jednom sam vidio došla kod mene poluprikolica puknuta na pola. Vozač sav teret smjestio na polovicu poluprikolice. Tko je njega tjerao da razmjesti teret. Jedan
vozač promijenio 3 kamiona i sva tri rasturio mjenjač. Kod jednoga svaka tura niz Gorski kotar spalio kočnice dok nisam skužio da on nema pojma šta je retarder. ITD,ITD imam da ti pričam satima a da gazda nema pojma o tome. Gazde su u kancelariji i ne znaju što se dešava na terenu a još gore kad vozač šuti.
Ako se gazda ogluši bolje skupljat staro željezo više će zaradit
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .