Obavijesti
komentari
Svaki kolut po 900 kilograma: Tone željeza letjele su zrakom
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

po
Za vezivanje i osiguranje tereta kriv je vozač. postoji zakon i vozač treba da predvidi da li će gurtne to izdrzat. Vani takav teret veže se lancima i podlogu koriste gumu da ne kliže. Na prste se mogu nabrojat prijevoznici koji to imaju kod nas. Svi prijevoznici znaju još jednu da kad voze vani gurtne kojima vežu teret moraju biti atestirane i ne stare više od 2 god.
Patton1203
da li naši vozači, kod naših poslodavaca mogu odlučivati o tome... ako je teret samo skliznuo sa vozila, da li si sebi postavio pitanje, da li je to vozilo pril Prikaži još ↓
po
vozač je odgovoran i sam odlučuje da li će poslušat ili ne. Ovako će ostat bez posla i svi će znati da je neodgovoran. Kvalitetni vozači ipak se cijene i bez pr Prikaži još ↓
Patton1203
kume, o tom po tom... možda si ti imao sreće... ali dosta ih poznajem uistinu kvalitetnih vozača, ali nije to baš tako...
Patton1203
da, a drugo, svima je jasno da se ovakav teret ne prevozi na vozilu bez stranica, ovakav se teret prevozi zapakiran na drvenim paletama, na vozilu sa stranicama Prikaži još ↓
po
vratimo vezivanju tereta. tema bi otišla predaleko. Vozač je odgovoran pred zakonom i on sam bira šta da radi i tu je kraj priče.
po
Jednom sam vidio došla kod mene poluprikolica puknuta na pola. Vozač sav teret smjestio na polovicu poluprikolice. Tko je njega tjerao da razmjesti teret. Jedan Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .