Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ho
Pitanje je dakle odgovornosti i zdrave pameti onoga tko je uopče pristao takvo truhlo vozit?
uberalles
glupo pitanje. ljudi svašta rade za koricu kruha, nažalost boje se. ako imaju kredite i brige vjerojatno stisnu zube i kažu sami sebi "a proci ce i ovo". a neka Prikaži još ↓
DANIJEL 🐶
Je, takav je i odgovor kada idu u Afganistan za Američke svrhe, lova je lova a kad izgubiš glavu onda imaš puno od toga....
Dk
ZA drugog ZA pare.........
M1
Na osnovi priloloženog ne može se ocijeniti što je bilo trulo a što ne po isplovljenju iz remonta. Članak je čisti senzacionalizam.
DANIJEL 🐶
Može se vidjet da je SVE TRULO!
M1
Danijel....ne može se vidjeti da je SVE TRULO. To se odredjuje mjerenjem debljine limova (obavezno za brodove >10 god) a ne stanjem piture.
ka
Vratit brod je manja šteta od plovidbe uz uragan....sa ispravnim ili neispravnim brodom krivica zna se čija je i zna se na brodu tko je za što odgovoran...a o r Prikaži još ↓
M1
Kamik...suvisao komentar osim poslijednje rečenice. Što je agencija trebala ili mogla poduzeti da se nestali pomorac pronađe?
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .