Pitanje je dakle odgovornosti i zdrave pameti onoga tko je uopče pristao takvo truhlo vozit?
Sh
ShowMustGoOn
07.10.2019.
Neosporna je činjenica katastrofalnog stanja. No kapetan je taj koji ima ovlasti i dužnost i nužnost ocjene plovne sposobnosti nakon dokovanja u suradnji s teh.
Osobljem. Ovo je brod izvrsnih manevarskog sposobnosti u djelokrugu namjene, a ne prekooceanske plovidbe. U velikoj oluji i ovome stanju nema šanse i u trenutku isplovljavanja već im je bilo presuđeno. Samo nada u čudo ostaje. Sretno
Prikaži još ↓
ro
roundtrain
07.10.2019.
Ljudi, pa i moji kolege govore gluposti. Ja plovim na supertankeru koji je 6 puta duži i tri puta širi od potonulog tegljača, pa budemo u suhom doku 2 tjedna, i
li 3 tjedna ako ima ekstra radova, svako 5 godina. Kao i svi drugi brodovi firme. O kojem remontu od 3 mjeseca bulazne neki pomorci?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
07.10.2019.
Uzas kakvo je to stanje broda. No, zbilja mislim da je kapetan smio i trebao odbiti plovidbu. Vjerojatno bi dobio otkaz, ali sta je dobio sada.? Tragicno, ali s
am se doveo u pogibeljnu situaciju, pa je, na zalost, vjerojatno tragicno zavrsio sa ostalima..To me podsjeca na ono kad se pitamo zasto itko sjeda u auto sa pijanim vozacem...Nije bas isto, zato sam rekla da me podsjeca.. Jer i u jednom i u drugom slucaju kao da su samo odabrali sudbinu. BTW, nisam bescutna..
Prikaži još ↓
bosanac
07.10.2019.
Debelim morem sad me vozi stari, ruzinavi broooodd, pod provom mu restu frizi.... a ruzina busi platu.
ra
rašpa
07.10.2019.
Već napisah prije par dana, ali ponavljam. Pravi kapetan nikad ne bi isplovio brodom koji je na brzinu skrpan i sa nedovoljnom količinom goriva, prisiljen bježa
ti ispred uragana. Na žalost, strane kompanije uzimaju strance iz siromašnih država upravo iz tih razloga. Francuza bi teško nagovorio na takvu ludost!
Prikaži još ↓
billi Galeb
07.10.2019.
tuga me uhvati u kakvim uvjetima rada idu ljudi trbuhom za kruvom 😢😢
ka
kamik
07.10.2019.
Pa i da je brod ispravan isplovio pokvariti se može uvjek , ništa nije vječno otići u uragan je ludost bez obzira na iskustvo ...najkraći put nije uvjek i najbr
ži put. Bourbon krca svašta i za sitnu lovu i bez iskustva kako bi radili uz minimalne troškove ali rezultati su očiti i briga za njihovim kadrom vidljiva je iz ovog slučaja...dali je agencija koja krca ljude na tu firmu upoznala ljude kamo odlaze i pod kojim će uvjetima tamo radit i to je upitno...
Prikaži još ↓
ar
arwin
07.10.2019.
Francuska skalamerija kojom upravljaju istočnoeuropljani...šta reć. Sve je jasno. Toliko o ravnopravnosti i jednakosti u EU. Inače, i kapetan broda je odgovoran
ukoliko upravlja neispravnim plovilom.
Prikaži još ↓
EU LAW
07.10.2019.
Ne treba se nitko bojati otkaza ali treba se bojati izgubiti zivot i unistiti obitelj losom procjenom i odlukom. Javite se slobodno " vi " sa filozofijom " lako
biti genetal poslje bitke" samo ta izrekav vrijedi za sasvim drugacije okolnosti od ove gdje je bilo vremena itekako odlucivati i obavijestiti kompaniju i cak ih prijaviti nadleznim inspekcijama i policiji pa sve do najvisih tijela sto sada vidimo da to isto radimo , nazalost pod drugacijim okolnostima
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .