Obavijesti
članak
Komentari 89
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

ho
Pitanje je dakle odgovornosti i zdrave pameti onoga tko je uopče pristao takvo truhlo vozit?
Sh
Neosporna je činjenica katastrofalnog stanja. No kapetan je taj koji ima ovlasti i dužnost i nužnost ocjene plovne sposobnosti nakon dokovanja u suradnji s teh. Prikaži još ↓
ro
Ljudi, pa i moji kolege govore gluposti. Ja plovim na supertankeru koji je 6 puta duži i tri puta širi od potonulog tegljača, pa budemo u suhom doku 2 tjedna, i Prikaži još ↓
Dk
Uzas kakvo je to stanje broda. No, zbilja mislim da je kapetan smio i trebao odbiti plovidbu. Vjerojatno bi dobio otkaz, ali sta je dobio sada.? Tragicno, ali s Prikaži još ↓
bosanac
Debelim morem sad me vozi stari, ruzinavi broooodd, pod provom mu restu frizi.... a ruzina busi platu.
ra
Već napisah prije par dana, ali ponavljam. Pravi kapetan nikad ne bi isplovio brodom koji je na brzinu skrpan i sa nedovoljnom količinom goriva, prisiljen bježa Prikaži još ↓
billi Galeb
tuga me uhvati u kakvim uvjetima rada idu ljudi trbuhom za kruvom 😢😢
ka
Pa i da je brod ispravan isplovio pokvariti se može uvjek , ništa nije vječno otići u uragan je ludost bez obzira na iskustvo ...najkraći put nije uvjek i najbr Prikaži još ↓
ar
Francuska skalamerija kojom upravljaju istočnoeuropljani...šta reć. Sve je jasno. Toliko o ravnopravnosti i jednakosti u EU. Inače, i kapetan broda je odgovoran Prikaži još ↓
EU LAW
Ne treba se nitko bojati otkaza ali treba se bojati izgubiti zivot i unistiti obitelj losom procjenom i odlukom. Javite se slobodno " vi " sa filozofijom " lako Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .