Obavijesti

News

Komentari 157

Presuda za nesreću u kojoj je poginula studentica: Čolak kriv, Opačak slobodan, rasplakao se

Presuda za nesreću u kojoj je poginula studentica: Čolak kriv, Opačak slobodan, rasplakao se

5. studenog 2010. Marin Čolak u Ferrariju Modeni i Dalibor Opačak u Nissanu 350 krenuli su prema Grobniku. Relativno normalno su vozili do Draganića, a onda slijedi luda vožnja...

Donesena je nepravomoćna presuda Marinu Čolaku i Daliboru Opačku za prometnu nesreću u kojoj je u studenome 2010. poginula dubrovačka studentica Ivana Obad (20). Čolak je kriv i osuđen je na dvije godine, a Opačak je oslobođen te je potresen zaplakao i sjeo na nekoliko sekundi kako bi se pribrao.

Čolak i Opačak su na ponovljenom suđenju odbacili krivnju te su iznijeli obrane međusobno optužujući jedan drugoga za prometnu nesreću u kojoj je poginula dubrovačka studentica Ivana Obad kao suputnica u Čolakovom Ferrariju.

- Jako mi je žao što je Ivana poginula. Bilo smo skupa godinu dana. Uopće ne znam kako sam ja preživio, a Ivana nije - kazao je u svojoj obrani na Županijskom sudu u Zagrebu  Marin Čolak dodavši kako ima trenutaka kad bi volio da nije preživio. 

Smrt Dubrovčanke u Ferrariju: Tužiteljica: I Čolak i Opačak su krivi za prometnu nesreću
Smrt Dubrovčanke u Ferrariju: Tužiteljica: I Čolak i Opačak su krivi za prometnu nesreću

- Neposredno prije sudara vozio sam se iza Forda Focusa Hrvoja Petrovića na pristojnoj udaljenosti po desnom traku i djelomično po desnom zaustavnom traku. Mislim da do prometne ne bi došlo da me Nissan nije udario u zadnji desni kotač. Mogao sam izabrati - ili ću ići na ogradu ili na livadu. Pokušao sam izbjeći nalet na ogradu i otišao na livadu no pri tom sam udario u rubnik i odletio s autom u zrak i od tog trenutka se više ničega ne sjećam. Da je Opačak držao potreban razmak do svega ovoga ne bi došlo i prometna se ne bi dogodila. Ne mogu prihvatiti da ja kao netko tko je jedva ostao živ budem kriv za tu nesreću- rekao je Čolak.  

Potom je drugooptuženi Dalibor Opačak rekao kako mu se Čolak godinu dana nakon prometne nesreće ispričao dok su bili u Opatiji.

- Nikad poslije nesreće nisam s tobom razgovarao. Čak nisam odgovorio na tvoju poruku nakon zadnje rasprave da se nađemo i razgovaramo- odgovorio mu je Čolak. 

Dalibor Opačak ima drugačiju verziju prometne nesreće u kojoj je 10. studenog 2010. poginula Ivana Obad.

Pixsell/24sata

- Nakon što smo skrenuli na čvor Bosiljevo za Rijeku vozio sam se u desnom prometnom traku, a Marin u lijevom sve do nesreće.  Vozili smo se gotovo paralelno svako u svom prometnom traku. Odjednom sam primijetio da je Ferrari ispred mene. Zadnjim desnim kotačem dotaknuo je moju lijevu felgu. U stotinki sam pomislio "Što radiš? Kuda ćeš?". Micao sam se u desno i stiskao kočnicu. Mislio sam da će se moći zaustaviti. Desno naprijed vidio sam travu i mislio da će se Marin odvesti na taj travnati dio. No auto mu se prepriječio i u stotinki sekunde je udario u rubnik i odletio u zrak i eksplodirao - kaže Opačak.

On i njegov suvozač Damir Nakić potrčali  su prema Ferrariju koji je gorio.

- Htio sam nekako pomoći no kad smo došli blizu primijetio sam da mi gore trepavice i shvatio da ne mogu prići autu - kazao je Opačak koji se u jednom trenutku vidno emocionalno slomljen zastao s obranom.

Nakon što se pribrao nastavio je: 

- Netko od vozača koji su se zaustavili rekao je  "Netko tamo leži na travi!".  Prišli smo i vidjeli Marina. On se digao, a Nakić ga je pridržavao. Izgledao nam je kao da je ispao na početku "tumbanja". Netko je tada rekao "Zvali smo hitnu". Žao mi je što se ovo dogodilo. Mogu samo reći "Ne daj Bože nikome!". 

Sudar u kojem je 2010. poginula Ivana: Da Ferrari nije skrenuo desno, oba auta prošla bi zavoj
Sudar u kojem je 2010. poginula Ivana: Da Ferrari nije skrenuo desno, oba auta prošla bi zavoj

- Suludo je to što Opačak govori. Stavljam primjedbu na istinitost njegova iskaza- kazao je prvooptuženi Čolak.

Luda vožnja prema Grobniku

Podsjećamo, 5. studenog 2010. Marin Čolak u Ferrariju Modeni i Dalibor Opačak u Nissanu 350 krenuli su prema Grobniku. Relativno normalno su vozili do Draganića, a onda slijedi luda vožnja.

Nakon čvora Bosiljevo, Ferrari, koji je vozio brzinom od 181 km/h, i Nissan koji je jurio 205 km/h, dotaknuli su se. Ferrari u kojem je s Čolakom bila Ivana dotaknuo je Nissan nakon što je skrenuo u nj. Ferrari se zanio, sletio s ceste i više puta prevrnuo. Čolak je ispao iz auta i zadobio potres mozga, prijelom obje čeljusti i nosa, a Ivana je poginula..

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 157
Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'
HMPV NIJE NOVA KORONA

Epidemiolog Kaić o virusu koji se širi u Kini: 'Kola među nama, nije nov, nema mjesta panici'

Kina bilježi porast oboljelih zbog HMPV virusa. Epidemiolozi kažu da on nije nov, dugo je među nama pa onda postoji iimunitet, koji na koronu nismo uopće imali. Cjepiva nema pa je rizik za malu djecu i starije veći
Stranačke upute: Svaki HDZ-ovac treba dovesti još 3 glasača koji će zaokružiti Primorca
Stranačka operacija za drugi krug

Stranačke upute: Svaki HDZ-ovac treba dovesti još 3 glasača koji će zaokružiti Primorca

Svaki je član HDZ-a dobio WhatsApp poruku s detaljnim uputama kako privući što više glasača da iziđu na izbore te prezentaciju usporedbe Primorca i Milanovića u kojoj se vrednuje domoljublje, aktivnost u sportu...
Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena
ZAGREBAČKI VIZIONAR

Do kraja života nije znao crtati, poginuo je u svom Mercedesu, a bio je arhitekt ispred vremena

Spisateljica i arhitektica Ena Katarina Haler za Express je pisala feljton povodom 130. godišnjice rođenja arhitekta Drage Iblera, Zagrepčanina koji će uz taj grad ostati vezan tijekom cijelog profesionalnog života