Obavijesti

News

Komentari 27

Nove navike: Prodaju se pivo, boje za zidove i fitness oprema

Nove navike: Prodaju se pivo, boje za zidove i fitness oprema
1

Nakon popuštanja mjera i otvaranja trgovina potrošnja je 1. tjedan porasla za 18, a drugi još za 23%. Osnovne namirnice, higijenske potrepštine i školski pribor tražili su se više, a manje mala pakiranja čokolada, sokova i žvaka...

Promišljeno, a ne impulzivno, kupovali su hrvatski građani tijekom izolacije, pokazuju podaci prodavaonica kućanskih potrepština.

U Konzumu kažu kako je najviše porasla potražnja za osnovnim namirnicama, higijenskim potrepštinama i školskim priborom, a pala za takozvanim impulsnim proizvodima, poput malih pakiranja čokolada i sokova te žvakaćih guma, koji su na blagajnama.

- U prvim tjednima povećala se prodaja zamrznutih, konzerviranih i suhih namirnica prikladnijih za skladištenje. Osim toga, potrošači su kupovali više piva, a neznatno su smanjili kupnju vina i žestokih pića. Porasla je i prodaja informatike te šišača za kosu. Nakon zatvaranja tržnica jasno je da smo prodavali i više svježeg voća i povrća - rekli su nam iz Konzuma i dodali kako je deset puta porasla prodaja u internetskoj prodavaonici, a imaju je jedini među većim trgovačkim tvrtkama sličnog asortimana. Udvostručila se i količina pojedinih proizvoda u narudžbama.

I Lidl je na početku krize više prodavao trajne proizvode, suhu, zamrznutu i konzerviranu hranu, ali i sredstva za dezinfekciju. Poslije je porasla prodaja svježih namirnica, poput voća, povrća, svježeg mesa i mliječnih proizvoda.

- Količine koje su ljudi kupovali u prvoj su fazi bile veće, a rjeđe su dolazili. Sad se vraćaju u ritam kupovanja kakav je bio prije. Što se tiče alkoholnih pića, nismo primijetili da je prodaja bila veća nego prije pandemije - rekli su iz Lidla.

U Kauflandu su od početka korona krize potrošači više kupovali proizvode za čišćenje, osobnu higijenu i dugotrajne, pakirane proizvodi. Umjesto više manjih kupovina, kupci su radije dolazili rjeđe pa kupovali više kako bi stvorili zalihe.

I proizvođačima je rasla potražnja za trajnijim proizvodima.

- Prodaja narezaka porasla je oko deset posto, što pokazuje da potrošači više vole unaprijed zapakirane proizvode, nego čekati u redu na delikatesi, a isto je i sa svježim pakiranim mesom s hrvatskih farmi. Prodaja mljevenog mesa porasla je gotovo 30 posto, kao i određenih kategorija svinjskog mesa - odgovorili su iz PIK Vrbovec, koji od početka krize izazvane korona virusom nije mijenjao cijene svojih proizvoda.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 27
Moskva upozorava da će početi Treći svjetski rat: 'Ratna baza u Poljskoj postala je naša meta...'
TENZIJE NA VRHUNCU

Moskva upozorava da će početi Treći svjetski rat: 'Ratna baza u Poljskoj postala je naša meta...'

Ukrajina prvi put od početka rata ispalila britanske Storm Shadow rakete na Rusiju. Kremlj upozorava da će sve eskalirati u Treći svjetski rat
Zbog radija je na Trg došlo 120 tisuća ljudi: 'Da sam poslušao Tuđmana, Zagreb bi bio u krvi'
KULTNI PROSVJED ZA RADIO 101

Zbog radija je na Trg došlo 120 tisuća ljudi: 'Da sam poslušao Tuđmana, Zagreb bi bio u krvi'

Na poziv HHO-a upućenim kroz radijski eter, 120.000 građana sa svijećama u rukama okupilo se na Trgu bana Jelačića za opstanak Stojedinice
Kaos kraj Siska! Vlak naletio na konje, promet stoji već 4 sata!
ZAUSTAVILI SVE

Kaos kraj Siska! Vlak naletio na konje, promet stoji već 4 sata!

Vlak koji putuje na relaciji Sisak-Zagreb naletio je na puštene konje. Vlakovi ne voze, a očevid je i dalje u tijeku