Prolazim tu često i uvijek je ruski rulet. Raskrižje je dobro označeno, ali debili iz smjera murter- čvor autocesta prolaze kroz stop bez zaustavljanja. Nije pr
vi, nece biti ni zadnji put. Rotor kao na kapeli kod tisna je rješenje
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
19.8.2019.
Odustani
Pregledno, regulirano znakovima, samo su problem vozaci koji ne postivaju nista i nikoga.
Dk
Deaktivirani korisnik
19.8.2019.
Odustani
Nije pregledno kad se dolazi sa D59 od autoputa pa pred raskrizje, na desnu stranu se ne vidi dobro ako neko dolazi od Stankovaca.
mi
mimara
19.8.2019.
Odustani
ja bih na takva mjesta stavila policajce (znam da ih je premalo) i te, koji ne postuju pravila i zakon tako rigorozno kaznila da bi zapamtili za cijeli zivot
Dk
Deaktivirani korisnik
19.8.2019.
Odustani
Grdo križanje.. Trebalo bi tamo sredit kružni tok
hi
hizzy
19.8.2019.
Odustani
Ja mislim da nije problem u nepostivanju propisa i prvelikoj brzini kod ljudi i zato su novi zakoni totalno beskorisni, ljudi i dalje umiru svaki dan na cestama
. Problem je sto ljudi zapravo nikad ni ne nauce voziti, autoskole su cast izuzecima jako slabe kvalitete kod nas i imaju ogroman broj polaznika. Za ispit voznje svi prodju neki iz 1-2 puta neki iz 7-8 ali na kraju svi ga naravno prodju. Ljudi NE znaju voziti i zato imamo toliko mrtvih i nesreća. Jednostavno ne razumiju da sebe i druge mogu ubit na cestama i zato imamo i imat ćemo toliko nesreća.
Prikaži još ↓
tu
tutek
20.8.2019.
Odustani
Jedno pitanje za naše "mudre prometne "stručnjake": ako prosječni vozač, dakle nikakav Schumacher, naiđe svakodnevno na hrpu prometnih znakova koji apsolutno ne
maju smisla, poput ograničenja od 50km/h na pustoj livadi kilometrima od bilo čega, ako na svakom preglednom i sigurnom križanju postoji znak stop za kojim stvarno nema potrebe, ako na pola autocesta stoji ograničenje 100 (ili 80) tamo gdje su pretpotopni jugići i lade sigurno vozili 120, itd itd... tada prosječan vozaš vrlo brzo shvati da znakovi nemaju smisla, odnosno da im je prvenstvena namjera kažnjavanje mase, tj. punjenje proračuna, kako da takav vozač u šumi idiotskih znakova otkrije koji su stvarno potrebni i koje se treba poštivati??? Rezultat toga je da će prosječni vozač ignorirati znakove i voziti kako on misli da treba, naravno uz stalno provjeravanje da li u nekom grmu vreba neki plavac koji želi podebljati svoju plaću na račun tih nelogičnosti i nebuloza. Da se uvede reda u tu šumu znakova, tj. da se ostave oni koji stvarno trebaju, i to da su postavljeni na isti način i u jednom selu i u drugom, a ne da to ovisi o lokalnim šerifima, onda bi ljudi shvatili da ti znakovi služe njima, za njihovu sigurnost. Jer kako objasniti da voziš naseljenim mjestom uz ograničenje 50km/h a onda usred naselja šuma upozorenja da je tu pješački prijelaz, djeca na cesti i - pazi sad ograničenje od 60km/h pa se pitaš tko je tu lud. A primjera bezbroj...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .