Pregledno, regulirano znakovima, samo su problem vozaci koji ne postivaju nista i nikoga.
pn
ptica neznalica
19.8.2019.
Odustani
U 80%krivi vozači a preostalih 20% cesta, vozilo i dr.
Ns
Naguzi_se
19.8.2019.
Odustani
Ma nije ni 20% na cesti i autima. Auti su krivi sta nisu prozirni
Dk
Deaktivirani korisnik
19.8.2019.
Odustani
Na ovom krizanju ne bi smjelo biti problema. Svaki dan vozim tom cestom, i problem je u nama, zurimo svi bi da prvi prođemo.
sa
salter
19.8.2019.
Odustani
niste u pravu, cesta nije toliko pregledna kako kažete. to kažete jer nemate iskustva u vožnji. cesta je sređena i tehnički je brza cesta, a križanje kad se ukl
jučuješ iz sporednih (posebno iz smjera A1) je nedovoljno pregledno na udaljenost s desne strane. dok se uključuješ s npr autom s kamp prikolicom ili tegljačem kojem treba neko vrijeme za ubrzanje ovaj doleti pre brzo i eto problema. možete vi sad pričati kako se kroz raskrižje ne smije tako brzo voziti nego 40 ili 50 je nešto što struka mora uvažiti da je čovjek čovjek i da nitko se toga ne pridržava a ni vi koji o tome licemjerno govorite. ako se na nekom mjestu kao npr tom ili na "kružnom togu u vodicama" dešava svaki dan prometna onda se nešto mora mijenjati, a ne govoriti e pa tu se nebi smjelo tako voziti...glupost. znaju se crne točke i onda se mijenja a ne klapa o psihologiji čovjeka. konkretno na toj točki često prolazim i tih par sekunda dok se ne uključim znam da mi visi o pukoj sreći a ne o znanju. a vozim i teretna vozila 10ak godina i imam iskustva, a kamo tek oni koji su tek položili ili nisu spretniji vozači
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
19.8.2019.
Odustani
Koliko napisane gluposti. Ako stenes na stop sa brze ceste, nema problema, ako proletis onda nije pregledna. Pricati o kruznom u Vodicama i uspoređivati sa ovim
krizanjem je glupost. Kruzni na onom mistu nije trebao ni biti, ono bi moja baba bolje osmislila. Uvik me fasciniraju ljudi koji opisuju ljude koje ne poznaju i kao sad su psiholozi jer du napisali nesto o osobi o kojoj nista ne znaju
Prikaži još ↓
sa
salter
19.8.2019.
Odustani
ne moram ja ništa opisivati i izmišljati, statistika govori svoje, a tom mjestu je bilo jako puno nesreća sa smrtnim posljedicama
ma
marko11011
19.8.2019.
Odustani
Pitajte zupanijske ceste sibenik zašto su dali nekoj ekipi privatnika da kosi tu dionicu. Kad su oni kosili uvijek bi pokosili i prema stankovcima tako da je pr
eglednost desno bila puno bolja. Ove godine je kosio mislim privatnik iz drnisa te je cijela dionica jako lose pokosena. Sigurno da je problem sto smjer sib-stankovci voze prebrzo unatoc 60 ograničenju, ali puno češće sam bio u situaciji da ekipa redom stranci prolaze prema murteru kroz stop s 80kmh
Prikaži još ↓
pn
ptica neznalica
20.8.2019.
Odustani
I kad je cesta loše projektirana kriv je čovjek. Ako okoliš ceste nije održavan, kriv je čovjek, ali ako se zbog toga događaju nesreće kriva je cesta, a odgovor
nost leži na čovjeku.
Prikaži još ↓
tu
tutek
20.8.2019.
Odustani
Na stotinama mjesta postavljeni su znakovi STOP koji zapravo ne služe ničemu jer je cesta potpuno pregledna i čak je često sigurnije baciti pogled i produžiti b
ez zaustavljanja, dakle što se tiče sigurnosti znak trokut bi bio dovoljan a ujedno i sigurniji. A onda nakon bezbroj takvih besmislenih znakova naletiš na križanje gdje je takav znak stvarno potrebno poštivati. Ista stvar i sa ograničenjima. Vrlo često su besmislena i nepotrebna. Nakon svega toga mnogi vozači jednostavno ignoriraju znakove pa i kad su stvarno potrebni. Puno puta su rađene studije koje pokazuju da se razumnih znakova vozači pridržavaju a besmislene ignoriraju... Posljedice čitamo u crnoj kronici.
Prikaži još ↓
sa
salter
20.8.2019.
Odustani
tutek, tu si u pravu. 50 puta stave znak 40 ti se može 80, a onda naletiš jedan di je stvarno 40 potrebno. kao da namjerno ljude zaje :D
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .