Samo onaj koji nikada nije gradio ili stvarao, može olako prepustiti i odreći se nečega. Poznavao sam ljude koji su čitav život čekali na stan, jer nsu htjeli s
ami stvarati, štedjeti ili graditi. Takvi se bez problema odriču svega što zahtijeva posao, jer im je lakše ležati i čekati da nešto gotovo dođe. Gospodo i drugovi - dokle god ne "Zasučemo rukave", nema nam naprijed. Izvoziti možemo kukanje, jer smo tu velemajstori. Pitam se koliko bi nam ljudi dolazilo u Lijepu Našu da nemamo ovakve ceste? Što je slijedeće - Plitvička jezera, Krka ili koji otok?
Prikaži još ↓
nadimak moj
11.10.2014.
Moj potpis imaju. Zar su stranci koji bi uzeli ceste u koncesiju zaista toliko pametniji od nas? Što bi nam to donijelo, kratkoročno krpanje proračuna i ništa d
rugo. Cesta je izgrađena kreditima koje će vraćati generacije, sada da to damo u bescjenje? Uz manje korupcije i nepotizma u HAC-u i dobrim gospodarenjem, autoceste će puniti državni proračun.
Prikaži još ↓
Slavonija 87
11.10.2014.
Potpisujte ljudi da nas mogu još više oderati porezima kad dugovi dođu autocesta na naplatu. toliki trud da bi se sačuvale autoceste kojima se vozi sve manje lj
udi. Uhljebljenici koji na njima rade imaju interes da ostanu na državnim jaslama ali mi obični ljudi od toga imamo samo štete.
Prikaži još ↓
B1
Belina_1
11.10.2014.
dali su i rasprodali štošta nepitajući nikoga,bez referenduma. kao posljedicu imamo nezaposlenost. za mnoga radna mjesta nije bilo senzibiliteta javnosti. j...
mi se za autoceste.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.10.2014.
Nisam za to da se autoceste daju u koncesiju,ali.................Očito je da nas autocesta preskupo koštata jer je sama gradnja bila više pljačka nego gradnja,a
bojim se da ćemo i dalje plaćati taj "luksuz" bez obzira ostanu li autoceste u državnom vlasništvu,ili otiđu u koncesiju.Zaposlenike autocesta koji su najglasniji je,koliko mi se čini,jedino strah da će ostati bez svojih iznad prosječnih plaća,a to što se 68% rate kredita rješava podizanjem novog kredita apsolutno ih nije briga.Autoceste bi trebale povezivati industriju i gradove,a kod nas povezuju sela.Rješenje problema je vrlo jednostavno ako želimo da autoceste ostanu u našem vlasništvu;Smanjiti naplatnih kućica (ukinuti svaki izlaz koji ima manje od 5 000 vozila dnevno),smanjiti broj zaposlenih na naplatnim kućicama za 70%,smanjiti broj koje kakvih menadžera,referenata i ostalih uredskih službenika (neke funkcije i dužnosti tipa referenta za mrkog medvijeda u potpunosti ukinuti).Vjerujem da bi kroz nekoliko godina HAC poslovao sa dobitkom koji bi se mogao iskoristiti za nastavak povezivanja juga Hrvatske kao što je i bilo planirano da će svaka izgrađena dionica financirati gradnju nove dionice,ili za ubrzano vraćanje kredita.
Prikaži još ↓
im
imamfakatmaloga
12.10.2014.
hmmm da li je koncesioniranje autocesta u onom famoznom Plan kajjaznam koji broj?
ju
juravonzlobny
11.10.2014.
gospodo, možemo se mi svi skupa žderati kolko god hoćemo, uzalud nam... politička mafija je već odavno izglasala smrtnu presudu Hrvatskim autocestama..
ko
koza2030
14.10.2014.
Utipkajte u pretraživač koza2030 pročitajte moglo bi vas zanimati!
za
zara7
13.10.2014.
zar vi mislite da bi netko uzimao nase autoceste, a da nece imat visestruke koristi od toga, pa oni su napravili sve ekonomske i ostale procjene,naravno da im j
e ispalo da im se ispalti to uzet, ako autoceste dospiju u tudje ruke oni ce napravit ono sto bi mi sami trebali ako zelimo da konacno ostvarujemo dobit od tih autocesta...nisam za to da damo autoceste u koncesiju, ali treba napravit čistku, a SDP-u kao i ostalim vladama prije zuri se da dobiju novce od te koncesije pa da mogu narodu mazat oči sa nekakvim brojkama, sramota
Prikaži još ↓
wi
wisefool
12.10.2014.
Jedino su kod nas neisplative autoceste, rafinerije, brodogradilišta, razni proizvodni pogoni, imunološki zavodi, pa čak i banke i Hrvatskla Lutrija kad su u dr
žavnom vlasništvu. Naftna polja "Bjele noći" smo ostavili samo tako jer za nas je kapital od 20 milijardi dolara sitnica. A uvoz svega i svačega i zaduživanje je isplativo - Only in croatia
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .