Potpisujte ljudi da nas mogu još više oderati porezima kad dugovi dođu autocesta na naplatu. toliki trud da bi se sačuvale autoceste kojima se vozi sve manje ljudi. Uhljebljenici koji na njima rade imaju interes da ostanu na državnim jaslama ali mi obični ljudi od toga imamo samo štete.
mi
mićo
12.10.2014.
Odustani
ne voziš se po autocesti pa te nije briga.Tipično hrvatski.
wi
wisefool
12.10.2014.
Odustani
Ja ne mogu vjerovati koliko pluseva na ovaj komentar. Šta, koncesionari su glupi a mi smo pametni? I imaš krive informacije, procjenjuje se da će se u sljedećih
20 godina promet utrostručiti. Velika većina firmi i objekata u Hrvatskoj koji su prodani ili dani u koncesiju su bili vrlo profitabilni iako se često to prikrivalo, maskiralo i htjelo prikazati drugačije. Uzmi na primjer privatizaciju HT-a- investitor je već nakon godinu dana vratio uloženo - to nije ništa drugo nego pljačka i veleizdaja
Prikaži još ↓
Slavonija 87
13.10.2014.
Odustani
@Zlaćo, vozim se jednom godišnje, tj. vrlo rijetko kao i većina ostalih građana. Ako se ti stalno voziš onda i plati a ne da se novac otkida od svih. @Wisefool
ti ne znaš razliku između informacije i projekcije. Predviđanje budućnosti ne može biti informacija. u sljedećih 20 godina će sve potonuti, i nikakvog porasta neće biti. Koncesionar može zaraditi jer će otkazati viškove radne snage, ala Mijatove parazite, dok se država to boji učiniti.
Prikaži još ↓
za
zara7
13.10.2014.
Odustani
a zasto ne gledate to da te iste autoceste koriste i firme koje su u privatnom vlasnistvu, dakle ako damo te nase autoceste u koncesiju oni ce samo podici cijen
e cestarina itd. i sta se onda desava firmama je sve neispaltivije radit, bar onima koje svakodnevno koriste autocestu i sta ce napravit smanjit obujam posla, radnike itd....
Prikaži još ↓
Slavonija 87
13.10.2014.
Odustani
Zara7 ne nego će raditi ono što već sada dobar dio čini, ići običnim cestama i uštedjeti. Nije autocesta jedini način.
wi
wisefool
13.10.2014.
Odustani
Slavonija 87, A zašto to isto ne bi napravila država? U tome i je problem, kao što sam već rekao, mnoge firme su namjerno napravljene neisplativima da se prodaj
u, a onda kupac/koncesionar napravi par korekcija i one su opet profitabilne. A nekad je ta "neisplativost" nepostojeća, već je samo maskirana
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .