Ispod objava se može naći pregršt negativnih komentara na račun ove kampanje, pa se organizacija koja je kampanju objavila još jednom oglasila...
Nakon UNICEF-a i WWF Adria na udaru društvenih mreža zbog kampanje: 'Ovo je seksizam!'
Nakon što se Unicef našao pod kritikama zbog plakata "Samo slabiči dobiju depresiju", na 'udaru' korisnika društvenih mreža sad se pronašla i udruga WWF Adria (Svjetska organizacija za zaštitu prirode). Oni su na svojim društvenim mrežama objavili nekoliko fotografija koje su pokupile dosta negativnih komentara korisnika koji ih optužuju za seksizam.
- Ne diraj mi ribicu - piše na fotografiji ženske noge, uz koju su dodali opis "Čuvam ju za velikog fratra".
- Velike ribe preferiraju mali alat - stoji na fotografiji muškarca s alatom.
- Radije hvatam strane nego domaće ribe - stoji u trećoj objavi na kojoj muškarac pozira okružen damama.
Na objave se osvrnula i Facebook stranica "Seksizam naš svagdašnji".
- Nije nam jasno o kakvoj se to kampanji radi i koja bi to finalno poanta trebala biti, ali seksističke poruke ni u kakvom obliku ne bi trebale zagađivati digitalni okoliš. Netko je pomiješao gerilu i gorilu u WWF Adria - poručili su oni.
Ispod objava se može naći pregršt negativnih komentara na račun ove kampanje, pa se organizacija koja je kampanju kreirala još jednom oglasila.
- Vidimo da vas brine kuda idemo s ovom kampanjom, ali vjerujte da idemo ka vrlo važnoj temi. Žao nam je ako su vas ove poruke naljutile, ali vjerujemo da ćete do kraja kampanje ljutnju zajedno sa nama usmjeriti na problem na koji namjeravamo ukazati. Ostanite uz nas do sutra kada ćemo ogoliti ovu kampanju! - stoji u njihovoj objavi.