OSIJEK: Cessni je bio nestabilan kotač te pilot Goran Šunduković nije mogao sletjeti. Na letu iz Pule je bio i vlasnik aviona sa ženom i sinom (2,5)
Nakon dvosatne drame je pilot spustio avion na trup
Drama iznad sportsko-poslovne zračne luke Osijek okončana je uspješnim slijetanjem Cessne u vlasništvu tvrtke Avionett iz Umaga. Pilot je uspio prizemljiti avion na trup na travnatu površinu koju su polili pjenom kako se avion ne bi zapalio. Avionom je upravljao Goran Šunduković, kopilot je bio vlasnik aviona Miro Ištoković, a s njima su iz Pule letjeli Ištokovićeva supruga Vesna i sin (2,5).
- Iako situacija nije izgledala dobro, ni u jednom trenutku se nismo uplašili. Od stručnjaka smo dobili prave upute i maksimalno smo kružili u zraku čekajući pravi trenutak za slijetanje - rekao je Išoković. Cessna 310 oznake 9A-DOM pokušavala se više od dva sata spustiti na pistu. Pilot nije mogao izvući prednji stajni trap. Prednji kotač mu je bio nestabilan te bi pri slijetanju udario trupom o tlo. Pilot je zato iz aviona kontaktirao kolegu Milana Tominca, tajnika Aerokluba Osijek, koji mu je savjetovao da što duže kruži u zraku kako bi potrošio što više goriva i tako smanjio opasnost od zapaljenja prilikom prisilnog slijetanja. Poletio je s 450 litara goriva, a sletjeo sa 100.
- Sigurno se nećemo vratiti istim avionom u Pulu - rekao je pilot i dodao da se osjeća odlično s obzirom na otkazivanje trapa, što mu se u dugogodišnjoj karijeri nikada nije dogodilo. Letio je dosada preko 2300 sati s Boeingzima i DC 10-icama, a kaže Cessna, koja mu je priuštila kalvariju, nedavno je servisirana, pa isključuje tehnički kvar kao uzrok problema.
- Predlagali su mi da prisilno sletim u Zagreb, no to sam odbacio jer smatram da je slijetanje na travu idealno za manevre koje sam morao izvesti - kaže pilot. Inspektor za zračne nesreće, Dinko Vodanović naredio je da se Cessnu ne dira te će ju u roku dva dana detaljno pregledati. Pilot kaže da je dječačić koji je putovao s njime mirno je podnio sve neugodnosti, kao i njegovi roditelji.