Želimo dodatno promovirati Zagreb i kao kulturnu, ali i cjelogodišnju destinaciju s neobičnim mjestima za pogledati, među koja svakako ulaze i ti neobični muzeji, rekla je direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld
'Museums, maybe' Ne znate još što ćete za vikend? Muzeji nude čak 50 posto jeftinije ulaznice...
Turistička zajednica grada Zagreba (TZGZ) objavila je kampanju i platformu "Museums, maybe" ("Muzeji, možda") u suradnji s nekoliko privatnih zagrebačkih muzeja i neobičnih zbirki. U to su uključeni Cravaticum boutique muzej, Kuća karikature Oto Reisinger, Muzej čokolade, Muzej iluzija, Muzej kanabisa, Muzej mamurluka, Muzej nedovršene umjetnosti, Muzej novog vala, Muzej prekinutih veza, Muzej selfieja i uspomena te Muzej zaboravljenih priča, koji su aktivni i otvoreni, ali nijedan nije na listi muzeja u Hrvatskoj.
Na predstavljanju u zagrebačkom Muzeju iluzija, direktorica TZGZ-a Martina Bienenfeld rekla je kako će kampanja ići online, ali i offline na domaćem i čak 11 europskih tržišta te u SAD-u. U promociji će koristiti i video animacije i filmove s detaljima iz tih muzeja, koji to zapravo i nisu, odnosno, kako je objasnila dizajnerica i suradnica na konceptu Ira Payer, neki su jako blizu tome, pa je i zato naziv projekta "Museums, maybe", ali i kao preporuka, poziv "a da možda posjetite i ta mjesta...".
- Želimo dodatno promovirati Zagreb i kao kulturnu, ali i cjelogodišnju destinaciju s neobičnim mjestima za pogledati, među koja svakako ulaze i ti neobični muzeji tj. razne zbirke i zagrebačke atrakcije. Oni su neuobičajeni i drugačiji, ali već neki i prepoznati u svijetu, poput Muzeja iluzija ili Muzeja prekinutih veza, kojeg gotovo svatko tko dođe u Zagreb želi posjetiti. Muzej prekinutih veza je napravio veliku uslugu Zagrebu i skrenuo pažnju na kulturu, još od 2010. otkako je otvoren na Gornjem gradu, a tome se pridružuje i Muzej iluzija, koji je prvi otvoren u Zagrebu 2015.,a do danas se proširio na 53 objekta, uskoro i 54., u 25 zemalja svijeta - rekla je Bienenfeld.
Svi uključeni u kampanju od 'klasičnih' se muzeja razlikuju i po tome što su manje-više otvoreni cijeli dan, svaki dan, i za vikende, praznike i blagdane, i to neki i do 22 sata, kao i po tome što nemaju nikakvu državnu ili drugu financijsku potporu, nego se većinom financiraju iz privatnih izvora i od prodaje ulaznica.
- Muzej iluzija godišnje u svijetu posjeti oko 5 milijuna ljudi. Trenutno u svijetu zapošljavamo oko 350, a u Hrvatskoj oko 130 ljudi, i po podacima smo najposjećeniji muzej u Zagrebu, pri čemu su oko 50 posto stranci - rekao je osnivač tog muzeja Roko Živković.
Bienenfeld je naglasila da su neobični muzeji i trend u svijetu, kao i da je oko 40 posto europskih putovanja motivarno kulturom ili sličnim, a s obzirom da je oko 40 posto kulturnih institucija u Zagrebu zbog dva potresa zatvoreno ili u obnovi, smatra da će ova kampanja dodatno skrenuti pažnju i na muzejsku te ponudu raznih, pa i neobičnih zbirki u gradu.
- Prepoznajući kreativnost, entuzijazam i turistički potencijal koji stoji iza ovih privatnih inicijativa Turistička zajednica je odlučila pokrenuti platformu kako bi im omogućila još bolje povezivanje s publikom te veću vidljivost muzeja na europskoj i svjetskoj razini. Pozivam sve da posjete ove zagrebačke atrakcije tijekom vikenda je to je idealna prilika za otkrivanje nesvakidašnjih gradskih destinacija koje su postali svojevrsni zaštitni znak Zagreba. Posebna prednost većine ovih lokacija je što su otvorene svakog dana u tjednu - rekla je Bienenfeld.
Za kraj je pozvala sve u Zagreb za vikend, 19 i 20. listopada, jer će ulaznice za muzeje biti 50 posto jeftinije.