gradnja ceste traje npr. 4 mjeseca, gradnja mosta 4 godine....logično je da će se prije počet graditi most i onda neuki novinari rade ovakve senzacije od članak
a
Prikaži još ↓
DambaTheBlackMamba
23.9.2016.
Možda zbog toga jer je kao 1vo lakše pogoditi s cestom u most nego s mostom u cestu & 2go ; brže izgraditi cestu nego most. Zamisli si cestu koja vodi 10m iznad
rijeke i završava u zraku. Kladim se da se prvi s preko 2 promila bude parkirao s autom u Dravi ;-)
Prikaži još ↓
St. Jimmy
23.9.2016.
Opet je Most kriv
tajnamoja
23.9.2016.
Slavonija nije nikom vazna osim Slavoncima.
fantazist
23.9.2016.
Netko ima fantastičnu ideju, krene se u projekat, politika malo zakomplicira i onda se pljuje na inicijatora? Svaka gradnja je pozitivna. Samo treba nastaviti.
Ovaj most je odličan, samo treba završiti cestu. Novinari, naravno, nemaju pojma
Prikaži još ↓
ne
nerminius
23.9.2016.
Tvrdim da je Slavonika najveći i najskuplji promašaj poslije pljačke na Dalmatini. Ova potonja je barem puna tijekom sezone, a ova naša - po njoj možeš slobodno
igrati nogomet i ljeti i zimi, dok naiđe 1 vozilo (mislim u oba pravca) eto poluvremena. Prije sam mislio, ajd neka, ali tada sam nekoliko puta išao u Mađarsku i vraćao se upravo onim autoputem koji bi se trebao spojiti jednog dana sa Slavonikom..... nevjerojatna pustoš, nikoga u oba smjera, 50 km od Budimpešte prestaje gotovo svaki promet. Promašaj + promašaj = promašaj! Tko će tim koridorom ići, tko je uopće računao korist (štetu!) od cijelog posla, kakvom se taj matematikom bavio da mi je znati! Da se razumijemo, lijepo je tako nešto imati, s vremena na vrijeme namjerno odem prema Đakovu autocestom, iako je đakovačka obilaznica vrlo brza, kvalitetna i besplatna, svi njome voze, autocesta je samo spomenik ljudskoj rasipnosti. Lijepo se provozati autocestom koju imaš doma, ali kad gledaš čemu sve to, kakva je to pompozna stupidarija, koji financijski minus za vijekove, nevjerojatno. Oko Osijeka koji svake godine ima sve manje i manje stanovnika napravila se obilaznica ista kao autocesta, u oba pravca, ne znam samo za koga kroz 15 - stak godina..... O.K., potrebno je nešto izgraditi da bi se stara traka koja sad ide prema Zagrebu mogla obnoviti, ali kakvi su to financijski potezi, majko mila...... Ima još toga u Osijeku, recimo Eurodom, to je...... Ma bolje ne komentirati.
Prikaži još ↓
fu
fulirmina
23.9.2016.
A ljudi moji, kakve bedastoće od pisanja članka "put od Budimpešte do Zagreba trajao bi tek nešto više od tri sata"
Jako se isplati iz Zagreba ić do Baranje i o
nda do Budimpešte. Put bi trajao valjda pet sati. Pa svatko tko iz Zagreba ide u Budimpeštu ide na Goričan i ima oko 350 km do Budimpešte. Stvarno svašta
Prikaži još ↓
wi
wimbledon
23.9.2016.
kako bi Talking Heads rekli.... "I am on road to nowhere" :)
stočar
23.9.2016.
Ako ništa drugo,bar pecaroši imaju odličnu poziciju sa toga mosta
ma
marin.0202
23.9.2016.
Ma sta se cudimo niti vani nije nis bolje Pogotovo u Tkz. nepogresivoj njemackoj sranja na svakome kraju mostovi koji uizgradjeni nadvoznjaci koji bode preko li
vade u polje itd itd,a najveci gaf sagraditi javni WC u selu sa 100 stanovnija za nekih 300000 eura koji nitko ne koristi.Zato nemojmo uvjek tako po nasima kad bi odgovarali zasvoje postupke onda bi bilo drukcije. Radnik sa snitu kruha dobiva otkaz da li tu ili u Njemackoj a osobe pod zastitom drzave mogu raditi sve i svasta i kad useru idu u privremenu penziju i dobiju jos velike otpremnine.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .