Valjda gradnja drugog kolosijeka za Boga miloga. Ta pruga postoji već 120 godina. I još bih vas novinare, kao željezničar, upitao zašto sada šutite kad se po ci
jeloj Hrvatskoj obnavljaju pruge, a do prije godinu dana ste svakih par dana pisali na 3 stranice kako vlakovi kod nas voze 50 km/h. Radi se remont na sisačkoj pruzi, Novska - Okučani, riječka pruga se sređuje, Požega - Velika je gotovo, Pleternica - Našice se obnavlja, daruvarska pruga se radi, pred par dana je počeo remont Dugo Selo - Zagreb Borongaj a nisam vidio nigdje da ste to sve spomenuli. Ovo o nabavi nova 44 vlaka ste isto napisali u jednoj rečenici, zašto sada o tome ne pišete na 3 strane? Kad treba nešto popljuvati onda ste prvi a kad treba pohvaliti onda ste u mišjim rupama. Sram vas bilo!!!
Prikaži još ↓
Vlad
05.10.2013.
Odustani
Najzad nešto pametno. Da smo uložili u pruge 10% koliko u ceste, rast gospodarstva bi bio odavno u plusu.
zagrebčanka
05.10.2013.
Odustani
Sram te bilo Dondašu! Nazvati karminama uništavanje hrvatskih željeznica? Rasčeruparate sve i svašta, kokošari. Kad će konačno vaše "karmine"?
lu
ludom
05.10.2013.
Odustani
Neki dan sam gledao nekakvu emisiju o tome, kako autor putuje po Njemačkoj Od sjevera pa dole prema jugu njihovim vlakovima. Volio bih kada bi taj ministar malo
pogledao kako se civilizirano danas putuje i koliko jedna moderna država ulaže i drži do željeznica. Ali kako će znati kako se putuje po Hrvatskoj, kada hrvatske vlakove vidi samo na slici, jer ga po Hrvatskoj voze službenim vozilima a za vrijeme tih vožnji vjerojatno jadan ni ne stigne pogledati kroz prozor blindiranog vozila jer ima važnog posla, pa mu je svaka minuta dragocjena. Zato je veoma glupo od njega uvjeravati hrvatski narod u nešto što sa stvarnošću nema nikakve veze. I, još biti za to dobro debelo plaćen.
Prikaži još ↓
Ah
Ahileja
05.10.2013.
Odustani
Najavljivanje gradnje pruge Dugo Selo - Križevci naglašeno kao da se radi o pruzi Šamac - Sarajevo.
Ah
Ahileja
05.10.2013.
Odustani
Koliko će još trebati vremena da od Hrvatskih željeznica ostanu samo JDŽ željezničke tračnice iz vremena Austrougarske.
td
the dog
05.10.2013.
Odustani
kakva korist od toga,pruga treba do koprivnice a ne samo do križevca,to je ko da posao naprave do pola,uzalud bacen novac!!!
ok
oko27
05.10.2013.
Odustani
toliko sam nabrusena na ovaj HŽ, cijene su previsoke, a vlakovi su toliko smrdljivi, neurednim a da ne pricam da ljeti klima nije radila, da se prozori ne mogu
otvoriti, sjedala prljava,kasne svaki jebeni put, a u wc nikada ni nisam usla, dovoljno mi je sto ga osjetim 3 kupea dalje..
Prikaži još ↓
zagrebčanka
05.10.2013.
Odustani
Kaj, ovaj "frtajlek" pruge je priprema za kupnju onih 44 kompozicije vlakova, opet nekih prototipova kao onaj jadni "tramvajček" od vlaka, tzv "nagibni"? Pa vi
ste grobari Hrvatske.
Nezapamćeno u povijesti civilizacije. U državi Hrvata srbi "vode" zemlju.
Prikaži još ↓
mo
mofo
05.10.2013.
Odustani
pa dajte to prodajte pa nek oni obnavljaju i ulažu, a ne obnovit, sagradit, potrošit pare i prodat u bescjenje da stranci kupe vrhnje... koje smo mi budale pomo
zi bože...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .