Valjda gradnja drugog kolosijeka za Boga miloga. Ta pruga postoji već 120 godina. I još bih vas novinare, kao željezničar, upitao zašto sada šutite kad se po cijeloj Hrvatskoj obnavljaju pruge, a do prije godinu dana ste svakih par dana pisali na 3 stranice kako vlakovi kod nas voze 50 km/h. Radi se remont na sisačkoj pruzi, Novska - Okučani, riječka pruga se sređuje, Požega - Velika je gotovo, Pleternica - Našice se obnavlja, daruvarska pruga se radi, pred par dana je počeo remont Dugo Selo - Zagreb Borongaj a nisam vidio nigdje da ste to sve spomenuli. Ovo o nabavi nova 44 vlaka ste isto napisali u jednoj rečenici, zašto sada o tome ne pišete na 3 strane? Kad treba nešto popljuvati onda ste prvi a kad treba pohvaliti onda ste u mišjim rupama. Sram vas bilo!!!
ma
maso
05.10.2013.
Odustani
A kad ste vidjeli uopće da 24sata pohvali nešto? Pišu samo "onu drugu stranu" da navuku bijes građana, a dok je nešto dobro to "slučajno" prežmire.
Ve
Venucci
05.10.2013.
Odustani
novine kao i sav medij nemaju nikakvi kvalitetu, ovo se sve svodi na amaterizam.
Tom y2k
05.10.2013.
Odustani
A kako misliš da će novinar dobiti kunu? Ako kaže da je sve 5? Za to dobije k..c da si oko izbije. Mora i on živjeti, takav je sustav, za to smo glasali.
Dk
Deaktivirani korisnik
05.10.2013.
Odustani
Više sam doznao iz komentara nego iz članka++, Od "oslobođenja" do danas ostajemo bez imovine( sticane desetljećima) ubrzanim tempom od par milijardi godišnje u
aranžmanima političara i njihovih "poduzetnika" za koje bi se moralo pronači primjereniji izraz da ljudi bukvalnim shvačanjem nemaju krivu predodžbu o "zanimanju" tih stručnjaka
Prikaži još ↓
zagrebčanka
05.10.2013.
Odustani
Ajde, željezničar, kaj, član Mrganovog sindikata. jasno je da pišete pohvalno. Ima nas još koji i previše znamo, čak znamo i tko je pobrao provizije na "tramvaj
čekima" tzv nagibnim prototip vlakićima 2001-2002.g. Sjedi jedan od njih u Ustavnom sudu. A valjalo bi preispitati i druga Drempetića. O čem vi, druže željezničar. Pa ova ekipa kokošara razmontira državnu željeznicu, kažu, na karmina smo. I njihove će brzo.
Prikaži još ↓
Kr
Kranjac
05.10.2013.
Odustani
evo zagrebčanke protivnice željezničara i Mrgana....tko zi je spomenuo Mrgana u ovom članku?
al
aladin93
05.10.2013.
Odustani
Zagrepčanka vidim da baš ne razumiješ tko je razmontirao željeznicu, pa da ti malo objasnim. Nagibni vlakovi su naručeni kao poboljšanje zastarjelog voznog park
a i za brže putovanje Zagreb - Split. Međutim ti vlakovi su naručeni za vrijeme SDP-a, a kad je došao HDZ nisu iz Njemačke na vrijeme naručili nove osovine za te vlakove pa su vlakovi istrčali kilometre (valjda znaš što to znači kad se smatraš stručnom) i nakon toga nisu smjeli dalje voziti tako da danas imamo samo jedan nagibni u prometu i to zato što je neko vrijeme stajao i služio kao skladište rezervnog materijala. Za tvoju informaciju, nove osovine za vlakove su naručene i stigle su pred mjesec dana, i sad će se ti vlakovi obnavljati, valjda ti je to dovoljno da shvatiš tko je razmontirao željeznicu kad nisi već do sada. Što se tiče Mrgana, nisam u njegovom sindikatu, ali podržavam uvijek IZVRŠNO željezničko osoblje, ako znaš što to znači. Izvršno osoblje nisu "službenice" koje zalijevaju cvijeće na kolodvorima, a vjerojatno si i ti jedna od njih, samo možda ne na kolodvoru nego kuhaš kavu šefu ložione pa se zato i ljutiš. Ali doći će i vrijeme kad ćete vi odlepršati sa željeznice jer vam tamo nije mjesto. Sramota je da na jednog strojovođu idu 3 službenice koje ne rade ništa i za to ništa dobivaju skoro istu plaću kao strojovođa kojemu svaki dan ispred vlaka prelaze kamikaze sa kamionima i na njima betonskim blokovima teškim xy tona. I još ste nezadovoljne plaćama i stalno vam nešto nije po volji. Eto toliko.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .