Novinarstvo se mijenja, urednici i novinari ne mogu po instinktu odlučivati što čitatelji žele. Prateći analitike, otkriva se puno o ponašanju čitatelja portala, kazao je Earl Wilkinson
'Mediji moraju balansirati kritično i zabavno novinarstvo'
Nitko neće platiti za čitanje jednog teksta. Čitatelji će platiti ideju, sudjelovanje u grupi i stav, tvrdi Earl Wilkinson, direktor svjetske medijske agencije INMA, koji je u petak posjetio redakciju 24sata, gdje se susreo s vodećim izdavačima iz Hrvatske i regije.
Direktor Styrije za Hrvatsku, Boris Trupčević, direktor digitalnih izdanja 24sata, Zoran Turković i Earl Wilkinson s vodećim izdavačima iz Hrvatske i regije u obilasku redakcije 24 sata
- Novinarstvo se mijenja, urednici i novinari ne mogu po instinktu odlučivati što čitatelji žele. Prateći analitike, otkriva se puno o ponašanju čitatelja portala. I nije točno da svi žele ozbiljne i ‘pametne’ vijesti. Brojevi pokazuju kako se treba balansirati između kritičkog i zabavnog novinarstva - zaključio je Wilkinson.
POGLEDAJTE GALERIJU:
Izdavačima je prezentirao istraživanja o online pretplatama te sugerirao da, ako idu u taj model, on mora biti što sličniji Netflixu - jednostavan za prijavu i uvijek im davati više nego što očekuju.