volio bih vidjet/pročitat gdje se to može VRATIT već kupljeni auto!!!!!
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2018.
Odustani
U praksi ništa nije idealno, ... pošteno najmanje!
fl
flashwade
09.3.2018.
Odustani
Mi u lijepoj našoj nemam tkz. Lemon Law koji omogućuje kupcu povrat novca kojeg je kupac dao za neispravan proizvod. Kod nas se ne drži do zakona koji kaže da
jamstvo za određeni proizvod ne može biti manje od 12 mjeseci za rabljene stvari, a za nove 24 mjeseca. Vani ako kupuješ rabljeni auto imaš 12 mjeseci jamstva na SVE, a u slučaju da je automobil prestar ili ima određeni kvar, onda prodavatelj dogovara s kupcem kraće jamstvo ili se kupac odriče jamstva. Nedavno sam čuo za slučaj u kojem je stariji gospodin kupio NOVI auto od 74 KW te je nakon godinu dana shvatio da njegov auto nema taj motor nego neki slabiji od 60 KW, taj slučaj je trenutno na vještačenju. Toliko o našim "pravima"...
Prikaži još ↓
tr
truskawka
10.3.2018.
Odustani
Prema zakonu o zastiti potrosaca kupac moze vratiti robu u ducan 2 mj od kad je primjetio da nesto nije u redu s proizvodom. To nema veze s datumom kupnje. Svim
a koji imaju problema s povratom robe savjetujem da se obrate udruzi za zastitu potrosaca jer ce vas oni uputiti kako pravilno postupiti. Meni su pomogli i vratila sam 2 nadmadraca koja su bila otpakirana i koristena 2 mj. Takodjer sam vratila i jastuke i tavu i laptop i sve sto je bili krivo ili neispravno reklamirano.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2018.
Odustani
trgovci su opaka banda..to vam je organizirani kriminal...a kupac nema nikakva prava, niti povrat novca niti novi proizvod. jedina opcija je slati uredaj na s
ervis do besvjesti
Prikaži još ↓
ma
marko11011
09.3.2018.
Odustani
Bas bi volio vidjeti kako stoji tvrtka h18 u toj vasoj statistici. To mi je do sad najgore iskustvo trgovine. Mobitel narucen internetom po preuzimanju ne valja
. Nude popravak koji odbijam. Nekako se prijetnjama dočepam novog mobitela i tu počinju problemi. U 6 mjeseci mobitel sam koristio 25 dana. Ostalo je po gls kombijima i njihovom servisu. Slag na kraju odbijaju zamjeniti maticnu, odbijaju dati drugi uredaj jer su vidljivi tragovi koristenja na mobitelu😀😀. Nikad vise h18 niti njihove poluproizvode
Prikaži još ↓
ne
nepoželjan
09.3.2018.
Odustani
a kaj nije na kupoprodajnom ugovoru za vozila ,službeno štampanom u Narodnim Novinama jasno pisalo: kupuje se po sistemu viđeno -kupljeno
ma
marky37
09.3.2018.
Odustani
radio sam u trgovini. moguće je svaki proizvod otpakirati a da se ambalaža ne ošteti. ako vračate uređaj sa kojim niste zadovoljni možete ga vratiti samo u sluč
aju da je u stanju kako bi se mogao dalje prodati. mora biti kompletan sa pripadajućom dokumentacijom. 7 dana se navodi iz razloga da je to nekakav okvirni rok koji bi vam bio dovoljan da ustanovite jeste li zadovoljni sa kupljenim uređajem ili ne. ako se uređaj pokvari servis je jedini mjerodavan da ustanovi zbog čega je došlo do kvara. u puno slučajeva se ustanovi nestručno rukovanje. iznimka je ako uređaj ide više puta na servis tu sam na strani kupaca i uvijek im se izađe u susret da dobiju drugi uređaj ili povrat novca. svi navode prava kupaca. bolje bi bilo da ih upoznate sa njihovim dužnostima....
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .