radio sam u trgovini. moguće je svaki proizvod otpakirati a da se ambalaža ne ošteti. ako vračate uređaj sa kojim niste zadovoljni možete ga vratiti samo u slučaju da je u stanju kako bi se mogao dalje prodati. mora biti kompletan sa pripadajućom dokumentacijom. 7 dana se navodi iz razloga da je to nekakav okvirni rok koji bi vam bio dovoljan da ustanovite jeste li zadovoljni sa kupljenim uređajem ili ne. ako se uređaj pokvari servis je jedini mjerodavan da ustanovi zbog čega je došlo do kvara. u puno slučajeva se ustanovi nestručno rukovanje. iznimka je ako uređaj ide više puta na servis tu sam na strani kupaca i uvijek im se izađe u susret da dobiju drugi uređaj ili povrat novca. svi navode prava kupaca. bolje bi bilo da ih upoznate sa njihovim dužnostima....
Dk
Deaktivirani korisnik
09.3.2018.
Odustani
Evo prijatelju sto kaze zakon : Ukoliko se kvar na proizvodu ustanovi u roku od 6 mjeseci od preuzimanja kupljenog proizvoda, smatra se da je takav kvar postoja
o već pri samoj kupnji. Drugim riječima, trgovac koji tvrdi suprotno, to će morati i dokazati.
Prikaži još ↓
MaliDino
09.3.2018.
Odustani
Znači moram paziti kad odpakiravam uređaj za koji će se ustanoviti da je pokvaren da bi ga trgovac mogao ponovo prodati? 😂😂😂
fl
flashwade
09.3.2018.
Odustani
To nije istina, to su ti prodali šefovi. Ako imaš račun, onda možeš i vratiti proizvod. Druga stvar je što to kod nas ne prolazi pa svi čuvamo kutije po podrumi
ma jer "još uvijek imaju jamstvo".
Prikaži još ↓
dal
09.3.2018.
Odustani
Zanimljiva je ova informacija ''iz prve ruke'' da se svaki proizvod može otpakirati, a da se ambalaža ne ošteti....
Orahova1
09.3.2018.
Odustani
marko ali zato mora biti ispravan i ako nije vi ga ne bi smije li prodavati, ako ti kupac donese natrag laptop koji ne funkcijonise to nikad nije funkcioniralo
tako da je kupac upravu bilo to otpakovano ili ne dužan si mu reklamirati to i zamijeniti za novi jer on kad kupuje plaća za novi laptop a ne servisirati.
Prikaži još ↓
Orahova1
09.3.2018.
Odustani
Jože bravo za komentar ali ljudi kod nas ti ne znaju izgleda i onda nasjedaju na fore prodavača, treba samo znati kako se ponašati prema njima pa bi vidio dali
može ili ne.
Prikaži još ↓
ma
marky37
09.3.2018.
Odustani
nisam ni mislio da je netko u stanju razumjeti napisano pa ću s toga skratiti. svaka situacija oko povrata je zasebna i ne može se isto okarakterizirati. kada
bi se moglo vraćati sve kako kupac zamisli ne postoji u hr trgovina koja je u stanju to prihvatiti jer joj dobavljač ne priznaje povrat samo ako je uređaj više puta išao na servis. sad ste se uhvatili laptopa i neispravnosti jer sve trpate u isti koš. uzmi za primjer usisavač kupac ga koristio ali je nezadovoljan i vrati ti ga. uređaj ispravan. kada bi to bilo tako da bi svatko uređaj mogao vratiti jer je nezadovoljan što bi sa tim korištenim uređajima trebalo napraviti po vašem mišljenju?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.3.2018.
Odustani
Marky37, moras poceti od toga da je kupac BOG u cijeloj prici. I da, zakonski on moze vratiti bilo sto sve dok ima racun. Evo npr tenisice, znam za par slucajev
a di ljudi nose tenisice po par mjeseci, i nakon toga ih vracaju i kazu zuljaju me...prodavac mora mijenjati i mozes se slikat.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .