Na splitskom sajmu GAST 2017. Dalmacijavino je predstavilo redizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i novi izgled kultnog pića od naranče Pipi
Kultno piće s novim izgledom: 'Popijete ga i boli vas... Pipi!'
“Pomalo, od 1946. godine” - novi je slogan Dalmacijavina otkad je ta tvrtka prešla u ruke tvrtke Oštrc, hrvatskog kralja šećera Marinka Zadre, inače većinskog vlasnika Viro grupe.
Na splitskom sajmu GAST 2017. predstavljene su redizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i novi izgled kultnog pića od naranče Pipi koji se sad puni u Hercegovini.
Dalmacijavino je krenulo i s proizvodnjom kvasine barrique, koja će na tržište izlaziti svake tri godine i u ograničenim količinama. Naime, tri će godine odležavati u barrique bačvama u podrumima vinarije u Drnišu.
- Novi slogan “Pomalo, od 1946. godine” - ukazuje da je život previše važan da bismo ga shvaćali suviše ozbiljno. To je zapravo esencija dalmatinskog znanja kojega smo htjeli prenijeti u biti Dalmacijavina. Što se tiče Pipija – on asocira na more, opuštenost i društvo. Htjeli smo da bude retro piće nove generacije s dodanim ekstraktom bezbrižnosti. Jednostavno ga popijete i boli vas…Pipi! - poručili su iz Dalmacijavina kojim sad upravlja Marinkov mladi unuk Luka Diel Zadro.