Vlasnik Tekke Mario Minder rekao je za Kamenicu da su ga inspektori zatvorili zato što Tekka nema minimalne tehničke uvjete za drive-in. Minder je istaknuo da ih nitko nije ni obavijestio koji su to uvjeti
Inspekcija zatvorila restoran u Zagrebu zbog drive-in usluge?
Državni inspektorat do daljega je zatvorio zagrebački japanski restoran Tekka objavljeno je na njihovoj službenoj Facebook stranci. Razlog - ne dozvoljava se drive-in. Ovaj način dostave hrane navedeni restoran uveo je prije nekoliko tjedana. Konobar sa svom zaštitnom opremom kupcima donosi hranu, koju su od kuće naručili i kupe je u precizno dogovorenom terminu. Nema gužvi, nema guranja i nema nikakvog socijalnog kontakta, piše portal Plava Kamenica.
Vlasnik Tekke Mario Minder rekao je da su ga inspektori zatvorili zato što Tekka nema minimalne tehničke uvjete za drive-in.
Navodi se kako restorane nitko nije obavijestio o tome što su minimalni tehnički uvjeti za drive-in. Iako su Državnom inspektoratu poslali službeni upit kakve uvjete restorani moraju zadovoljiti da bi pružali uslugu drive-in prodaje hrane, službeni odgovor nisu dobili. Ovakva odluka izazvala je veliku zabrinutost među zagrebačkim ugostiteljima, koji se istodobno suočavaju sa zatvorenim restoranima koji su im ukinuli prihode i nejasnim pravilima po kojima bi u ovom kriznom periodu pak mogli sigurno raditi. Naime, Tekki nije zabranjen samo drive-in, nego i dostava za idućih mjesec dana.
- Ova odluka znači da ja u ponedjeljak moram poslati dvadeset ljudi na burzu. A Vlada tvrdi da se bori za očuvanje radnih mjesta u ugostiteljstvu - kazao je Minder za Plavu Kamenicu.
Zatvorili i restoran Rustica
Na mjesec dana turistička inspekcija zatvorila je i restoran Rustica i to s istim obrazloženjem: "Nije dozvoljeno dostavljati ispred restorana nego samo na kućnu adresu".
- Što to sve znači? Nemamo pojma, ali su nas zatvorili. Vidimo se za mjesec dana, a ostali ugostitelji pazite, jer se u biti ne zna što se smije, a što ne ili samo mi ne znamo. Puno je nelogičnosti - objavljeno je na službenoj Facebook stranici restorana.
![](https://img.24sata.hr/yLgm5IlP89mZd_LigcG5lSZEFxY=/622x0/smart/media/images/2020-15/pxl-060420-28640626.jpg)
Na Facebook stranci Udruge Glas poduzetnika povela se rasprava na ovu temu. Na službenim stranicama Udruženja ugostitelja Zagreb može se naći pojašnjenja Ministarstva turizma vezana za pripremu i dostavu hrane i pića. U obrazloženju odluke o mjerama ograničavanja društvenih okupljanja, rada u trgovini, uslužnih djelatnosti u dijelu koji se odnosi na usluge pripreme i dostave hrane iz ugostiteljskih objekata na pitanje mogu li ugostiteljski objekti pripremati hranu koju će naručitelj osobno preuzeti u ugostiteljskom objektu ili neposrednoj blizini poštujući sve protuepidemijske mjere propisane od strane Stožera civilne zaštite i preporuka Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo stoji:
- Naručitelj može pripremljenu hranu i piće osobno preuzeti na pragu ili u neposrednoj blizini ugostiteljskog objekta.
Ugostitelji čiji su restorani zatvoreni odlukom inspektora s pravom postavljaju pitanje zašto su pojedini restorani zatvoreni, dok istovremeno primjerice McDonald’sov drive in nesmetano radi.