upravo tako,djecu triba usmjeriti prema interesima,odnosno zanimanju za neki predmet,a ne da svi uce isto,njihov talent se tu gubi..isto tako u nizim razredima opisne ocjene za glazbeni,tjelesni i likovni,jer nije svako dite spretno,nije svako dite umjetnik niti glazbenik.o bacanju knjiga necu niti govoriti,sramotno je.ucitelje triba malo vise educirati o "novostima"u obrazovanju,i svakako psiholog bar jedan sat u tjednu doci u razred i razgovarati o ponasanju i bontonu,jer ima neodgojene dice i dice koja tlače drugu dicu,koja ometaju nastavu,a kraju krajeva i radionice za roditelje!moraju se postaviti granice,vise komunikacije izmedju dice i profesora..roditelja i profesora..
zar je to tako tesko?
S1
SUSSIE_1
15.12.2014.
Ocjene iz odgojnih predmeta su uglavnom poticajne pa se uglavnom ne ocjenjuju sposobnosti nego trud u radu. I te ocjene dosta dižu ukupni prosjek. Bojim se da b
i ocjene bile značajno slbije kad bi se ocjenjivali samo obrazovni predmeti...opet bi učenici i roditelji bili nezadovoljni, mada bi to onda možda bile realnije ocjene.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .