Disciplina u radu, toga sve više nedostaje. Kućni odgoj je sljedeća stavka. Nastava se mjenja i gradivo postaje sve lakše, ali nedostaju nam uvjeti za moderno p
rovođenje nastave, to tvrdim kao prosvjetni djelatnik. Bit škole je da vaša djeca dobiju potrebna znanja koja će im trebati kasnije kad sebe pronađu u nečemu što bi željeli raditi. Tko god radi redovito ima vremena za sve, igru i školu, hobije i zabavu. Problem je što bi svi htjeli uspjeh a bez truda, a sada je cilj osmisliti što gluplji sustav kako bi svatko imao 5, a to je nemoguće. Isto kao što nije svatko za ići na fakultet, a u nas se uči djecu da je to jedimo mjerilo uspjeha u životu. A najbitnije od svega što bi se svi mješali u obrazovanje i puni su mudrih ideja. Kad bi se prosvjetni djelatnici mješali u druge struke i zanimanja roditelja i objašnjavali im kako što raditi, pala bi odmah tolerancija i ljubaznost.
Prikaži još ↓
petra1105
14.12.2014.
iz prve ruke govorim, da je tesko pratiti nastavu u srednjoj skoli, 32 đaka natrpano u malu ucionicu ..od tih 32, mozda ih 10 zeli nauciti gradivo na satu a ovi
ostali, il se ljubakaju il su na mobitelu, glasno pricaju ili spavaju...od toliko daka jedna skupina ima povlastice pa "nisu obavezni bit na satu nego po kavama, a kad su na satu onda se unose profesoru u facu" kako onda raditi u tim uvjetima? bas nikako, nemas koncentracije, zagusljiv prostor, previse glasova, i ako i netko razumije gradivo ne zeli ti ga pomoci objasniti, jer svi se drze ko " bogatasi" ...pa ti nauci ako ne razumijes ili ne znas..ako cemo o matematici profesor smatra da smo mi svi najpametniiji i da nama ne treba objasnjavati, pa ko razumije razumije a ko ne ima naredane jedinice, jer ako slucajno kazes da ne razumijes dobijes " obrisac" i mozes se slobodno pokrit po glavi od srama...pa zar je sramota ne znati i pitati nesto?
Prikaži još ↓
ti
tizz100
14.12.2014.
Poprilično sam siguran da sam ovo ja napisao u jednom komentaru i to čini mi se na onom članku o instrukcijama, no tog komentara više nema:
"...A to je teško po
stići na nastavi koju sluša od 25 do 30 učenika jer je često potreban individualan rad s učenicima. Jedino rješenje je rad kod kuće, tj. forsiranje roditelja na boljim ocjenama iz tih predmeta, te pomoć roditelja ako je potrebno."
Prikaži još ↓
S1
SUSSIE_1
14.12.2014.
Sva djeca ne bi trebala učiti gradivo na istom nivou jer su vrlo različitih interesa i sposobnosti. Ne bi ih trebalo strogo dijeliti u odjeljenja nego ako ima d
jece za 2 odjeljenja podijeliti prema sposobnostima. Tako bi jedna učiteljica okupila one koji mogu i žele raditi matku
na VIŠEM nivou. Druga bi radila s ostalima niži nivo, osnovne sadržaje. Drugi sat druga podjela prema interesima i sposobnostima za hrvatski jezik. Takav rad djeca bi lakše pratila jer bi radili prema sposobnostima a državu ne bi to koštalo ni lipu više. Još bih samo komentirala dopunsku nastavu. Kod nas u višimrazredima profesori uglavnom moljakaju i nagovaraju učenike da dođu, a oni se izvlače jer im se neda. Mada taman da i redovito dolaze, to je preslab rad jer jedan profesor dobije JEDAN SAT TJEDNO ( dakle 4 sata mjesečno) za rad sa svim učenicima kojima predaju...dakle matematiku ne radi s 2-3 učenika jednog razreda nego sa više njih različite sadržaje. Dopunsku nastavu trebalo bi organizirati za učenike kojite že svladavaju gradivo SVAKI DAN JEDAN SAT . Sve ostalo je premalo.
Prikaži još ↓
im
inace moj dobar prijatelj
14.12.2014.
upravo tako,djecu triba usmjeriti prema interesima,odnosno zanimanju za neki predmet,a ne da svi uce isto,njihov talent se tu gubi..isto tako u nizim razredima
opisne ocjene za glazbeni,tjelesni i likovni,jer nije svako dite spretno,nije svako dite umjetnik niti glazbenik.o bacanju knjiga necu niti govoriti,sramotno je.ucitelje triba malo vise educirati o "novostima"u obrazovanju,i svakako psiholog bar jedan sat u tjednu doci u razred i razgovarati o ponasanju i bontonu,jer ima neodgojene dice i dice koja tlače drugu dicu,koja ometaju nastavu,a kraju krajeva i radionice za roditelje!moraju se postaviti granice,vise komunikacije izmedju dice i profesora..roditelja i profesora..
zar je to tako tesko?
Prikaži još ↓
Kl
Klinkica
15.12.2014.
Prvi problem su preveliki razredi jer kako da ih naucimo gradivo, provjezbamo na satu i to sve ne na onaj klasicni nacin otvori knjigu, procitaj i prevedi (od t
oga bjezim kao vrag od tamjana) nego upotrebljavajuci didakticke igre kada ih je u prosjecnom razredu 28-ero? Od toga njih pola se pravi da radi i tek kada ga opomenes ce se vratiti iz svijeta maste, nekoliko njih je zbilja zainteresirano, a ostali ili se glupiraju ili ih nije briga. Lakse je otici na privatne lekcije i tamo nauciti gradivo. Drugo je sto je jedan profesor na toliku kolicinu djece od kojih je svako razlicito i trebalo bi mu se individualno posvetiti. Trece je sto djecu nije briga jer uce samo za ocjene sto i sami priznaju.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
15.12.2014.
Moje iskustvo,upijati riječi profesora na satu pola posla je obavljeno.Nema tu mjesta mudrovanju,ako učenik nije zainteresiran za predmet,ili ga muče neke druge
preokupacije onda je teško i profesoru.
Prikaži još ↓
PM
Pčelica Maja 007
15.12.2014.
U moje vrijeme nije bilo plaćanja instrukcija. Ako nešto ne bih shvatila stariji rođaci bi mi objasnili, a onda sam i ja kasnije pomagala mlađima. Uvjet je da s
e pazi na satu koliko se može i ne bi trebalo biti problema. Danas većinu djece nije briga jer će roditelji platiti instrukcije. I ja sam prije davala instrukcije i onda sam odustala jer roditelji su većinom slali djecu par dana prije popravnih ispita i očekivali čudo. Ti onda ispadaš nesposoban jer za par sati je realno nemoguće savladati gradivo cijele godine. Bilo je i onih stalnih, ali je to bila rijetkost. Zato roditelji ne trošite novce nego neka paze na satu, a vjerujem i da svi imate nekog starijeg rođaka/prijatelja/poznanika koji može djetetu objasniti stvari koje mu nisu jasne.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .