Da se dobar glas daleko čuje, potvrdila je i najnovija izvrsna promocija Slavonije. Jedan od najutjecajnijih francuskih medija, francuski Le Figaro objavio je reportažu o Slavoniji na čak deset stranica.
'Terasa na Dunavu': Le Figaro Slavoniji posvetio 10 stranica posvetio
Magazin Le Figaro, jedan od najutjecajnijih francuskih medija, u svom je tjednom izdanju objavio veliku reportažu o Slavoniji na stranica.
Autori fotoreportaže naslova 'Na granicama Hrvatske. Terasa na Dunavu' su Jean-Louis Tremblais, vrsni novinar i zaljubljenik u Hrvatsku i Eric Martin, jedan od najcjenjenijih francuskih fotografa.
Njih su dvoje tijekom rujna prošle godine u organizaciji Hrvatske turističke zajednice boravili u Osječko-baranjskoj i Vukovarsko-srijemskoj županiji, a dojmove pretočene u objavljenu reportažu vidjet će milijuni potencijalnih francuskih turista.
- Od gurmana do ljubitelja povijesti, vina, konja i prirode, Slavonija je neotkriven kutak Europe za goste istančana ukusa - otkrivaju reporteri utjecajnog francuskog tjednika.
Slavoniju su nazvali muzejom na otvorenom koji će oduševiti ljubitelje netaknute prirode i kulturne baštine, kao i one koje privlače neotkriveni krajolici daleko od turističke vreve i dobro poznatih lokaliteta.
Francuske reportere je posebno oduševio uzgoj Lipicanaca koji se nalazi na UNESCO-ovu popisu nematerijalne kulturne baštine, kao i djelatnici ergele u Đakovu koji predano rade svoje poslove s ciljem nastavljanja i očuvanja obiteljske tradicije.
Spomenute su i tradicionalne slavonske manifestacije kao što su Vinkovačke jeseni, a nisu zaboravili spomenuti ni kako je Slavonija gastronomski raj za ljubitelje lokalnih specijaliteta poput kulena i različitih sorti vina poput traminca i graševine.
Tijekom boravka u Slavoniji Tremblais i Martin su obišli i brojne druge turistički atraktivne lokalitete kao što su Kopački rit, etno-selo Karanac, Muzej vučedolske kulture, katedralu u Đakovu i druge, o čemu su također pisali.
Crodestinations.com navodi kako s tržišta Francuske Hrvatska bilježi izvrsne rezultate zahvaljujući i projektima poput objava reportaža renomiranih novinara, 7 posto u dolascima francuskih turista, 6 posto u noćenjima više nego lani u istom razdoblju.