Obavijesti

Promo sadržaj

HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera

HTZ u Slavoniju dovodi deset svjetski poznatih blogera
8

Program putovanja počeo je u Zagrebu, a do 10. srpnja posjetit će Osijek, Baranju, Đakovo, Vinkovce i Vukovar. Objave blogera pratiti će milijuni fanova koji će se upoznati s ljepotama Hrvatske

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „VisitSlavonia, ShareSlavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod hashtagovima #VisitSlavonia i #ShareSlavonia. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter, pa će tako Slavoniju i njezine turističke lokalitete do 10. srpnja doživjeti deset poznatih svjetskih blogera i influenceri s ključnih tržišta. 

Program putovanja počeo je 6. srpnja u Zagrebu, a četverodnevni boravak u Slavoniji počinje 7. srpnja u Osijeku, gdje program uključuje razgledavanje znamenitosti grada uz šetnju pješačkim mostom, posjet Tvrđi, kušanje vrhunskih vina, ali i piva iz prve hrvatske tvornice piva. 

River Drva coast reflection by night in city Osijek, Croatia

Program drugog dana boravka u Slavoniji uključuje posjet i obilazak Baranje, a jedna od aktivnosti je i posjet čarobnom Kopačkom ritu gdje će doživjeti vožnju kanuima te tako imati jedinstvene prilike za fotografiranje bogate flore i faune. Fokus će biti i na predstavljanju bogate eno-gastronomije pa program uključuje posjet vinariji Josić, agroturizmu "Ivica i Marica" te Baranjskoj kući, a od aktivnosti je predviđen golf u Popovcu. 

Kopacki rit in Slavonia, Croatia

Treći dan uključuje posjet Đakovu i Vinkovcima gdje će posjetiti gradske muzeje, a ostale lokalitete i ljepote doživjeti kroz vožnju biciklom, ali i brodom na rijekama Bosut i Spačva. 

Zadnji dan je rezerviran za Vukovar gdje program, između ostalog, uključuje obilazak destinacije Vukovar-Vučedol-Ilok, Europske destinacije izvrsnosti (EDEN), ali i posjet Muzeju vučedolske kulture, kušanje vina te vožnju Dunavom. 
- Želja nam je približiti svijetu hrvatsku kontinentalnu ponudu, posebno Slavoniju, koja ima velik potencijal za razvoj cjelogodišnjeg turizma. U srcu turističke godine ciljano dovodimo svjetski poznate blogere, vlogere i influencere iz cijelog svijeta kako bi pokazali da i u ovom dijelu Hrvatske postoji itekako zanimljiv sadržaj za nezaboravni odmor pun doživljaja - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice. Martina  Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba, poručila je da im je drago što ih je Hrvatska turistička zajednica uključila i u ovaj projekt kako bi zajedničkim snagama prezentirali i promovirali kontinentalnu ponudu Hrvatske, uključujući i Zagreb. 

U programu sudjeluju najpopularniji blogeri i influenceri na tržištima Njemačke, Poljske, Velike Britanije, Švedske, Belgije i Nizozemske, a jedan od blogera dolazi čak iz dalekog Japana. Među blogerima je i Wojciech Tyluśiz Poljske, koji sa suprugom uređuje blog CroLove. Riječ je o blogu koji je potpuno posvećen Hrvatskoj te koji na tjednoj bazi ostvaruje više od 150.000 posjeta. Iz Njemačke je stigla poznata i na društvenim mrežama vrlo popularna Jessica Henze, čije objave ostvaruju više od 250.000 pregleda na tjednoj bazi, a na Instagramu je prati gotovo 140.000 fanova.  

Putovanje i boravak blogera u Slavoniji uživo će emitirati i na društvenim mrežama HTZ-a

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!
PROMO

ZABA pokrenula program preporuke: Nagrađuje postojeće klijente s 20, nove s do 70 eura!

Zagrebačka banka pokrenula je program Zajedno do nagrada, unutar kojeg nagrađuje vjernost postojećih klijenata, kao i povjerenje novih klijenata
Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci
PROMO

Istraživanje HGK otkriva koja su nam omiljena mjesta za kupnju i koliko smo lojalni kupci

Kao podloga za određivanje novih trendova provedena su dva istraživanja: istraživanje o kupovnim navikama u Hrvatskoj po kategorijama proizvoda te istraživanje o potrošačkim navikama generacije Z.
Peugeot je spreman za budućnost!
PROMO

Peugeot je spreman za budućnost!

THE NIGHT OF ALLURE je za Peugeot bila posebna noć koja predstavlja svojevrsnu proslavu za marku Peugeot