Prvi broj Poslovnog dnevnika izašao je iz Vjesnikove tiskare 2004. godine pod sloganom 'novine s kravatom'. To je bio početak prve poslovne dnevne novine u Hrvatskoj
FOTO Esplanade u plavom: Poslovni dnevnik proslavio je svoj veliki 20. rođendan
Jedan od najluksuznijih zagrebačkih hotela, Esplanade, zasjao je u ponedjeljak u plavoj boji, boji Poslovnog dnevnika. Ondje je mnogobrojno društvo proslavilo velikih, okruglih 20 godina tog medija. S obzirom na to što Poslovni dnevnik znači poduzetnicima, ali i ljudima iz diplomacije i društva, svi su jučer željeli doći na rođendansko slavlje i čestitati njihovoj ekipi.
- Iako često otpisuju novine, mi rastemo, mijenjamo se i transformiramo. Na Tik Toku smo prešli milijun pregleda, kada sam to zapazio moj komentar je bio da je bitna kvaliteta, a ne platforma. Ta rečenica govori sve, kvaliteta je ono što garantira čitanost bez obzira je li otisnuto, gledate li na ekranu, mobitelu ili gledate kratki video - rekao je glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević.
Inače, prvi broj Poslovnog dnevnika tiskan je 2004. pod sloganom ‘novine s kravatom’, označivši početak prve poslovne dnevne novine u Hrvatskoj. U godini dva, Dnevnik je preimenovan u Poslovni dnevnik, pokrenut je internetski portal poslovni.hr te je započeo izlaziti na žutom papiru. . Poslovni dnevnik suočavao se s izazovima oštre tržišne utakmice, ali i svjetske gospodarske krize. Unatoč tim izazovima, Poslovni dnevnik je uspio osvojiti niz međunarodnih priznanja te je stekao reputaciju medija za poslovnu i društvenu elitu. Od 2014. godine, Poslovni dnevnik se proširio i na organizaciju događaja i konferencija, postajući prepoznatljiv po tome. Danas, nakon 20 godina prisutnosti na tržištu, Poslovni dnevnik je postao ultimativno mjesto za poslovnu zajednicu, s preko 1.300.000 čitatelja mjesečno, snažnom prisutnošću na društvenim mrežama te kontinuiranim rastom u digitalnom i e-izdanju.
– Jako je bitno imati ovakve novine i svježe informacije za sve nas koji radimo i u inozemstvu. Poslovnom dnevniku bih poželjela još najmanje dvadeset godina. Nisam iz Hrvatske, pa mi je jako bitno dobiti širi pogled što se događa u Hrvatskoj i poslovne analize i ozbiljno te provjereno novinarstvo, to je ono što posebno cijenim u Poslovnom dnevniku – istaknula je direktorica Siemensa Hrvatska, Medeja Lončar.
Da su kvalitetne i pouzdane informacije bitan faktor u gospodarskom svijetu, slaže se i direktorica korporativnih komunikacija i marketinga INA-e, Tamara Karagity.
– Osobno surađujem s novinarima Poslovnog dnevnika već 16 godina i pamtim samo vrlo profesionalna i lijepa iskustva. PD je novina koja opravdano postoji već dva desetljeća i pogotovo danas kada su fake news i clickbait naslovi ti koji se traže, PD još uvijek vjerodostojno izvještava i provjerava sve činjenice, što je meni kao predstavnici jedne ozbiljne kompanije iznimno bitno – naglašava.
Poslovni dnevnik čita i jedan od naših najpoznatijih komunikacijskih stručnjaka Krešo Macan. I on podcrtava ključnu ulogu ozbiljnog lista u izazovnim vremenima kada su u komunikacijskim kanalima brojni šumovi, a provjerena informacija postala je vrijedan resurs.
– Bez poslovnog dnevnika bismo izgubili dnevni izvor ozbiljnih vijesti jer danas većina medija trči za društvenim mrežama i ta je bitka izgubljena. PD nema taj prioritet, već on daje informacije koje su bitne i to radi uspješno i zato je doživio 20 godina i ima tu publiku koja ga gura da nastavlja raditi dobar posao jer mi trebamo dobar izvor poslovnih vijesti i savjeta, bez senzacija – zaključuje Macan.