Obavijesti

News

Komentari 0

FOTO Esplanade u plavom: Poslovni dnevnik proslavio je svoj veliki 20. rođendan

FOTO Esplanade u plavom: Poslovni dnevnik proslavio je svoj veliki 20. rođendan
8

Prvi broj Poslovnog dnevnika izašao je iz Vjesnikove tiskare 2004. godine pod sloganom 'novine s kravatom'. To je bio početak prve poslovne dnevne novine u Hrvatskoj

Jedan od najluksuznijih zagrebačkih hotela, Esplanade, zasjao je u ponedjeljak u plavoj boji, boji Poslovnog dnevnika. Ondje je mnogobrojno društvo proslavilo velikih, okruglih 20 godina tog medija. S obzirom na to što Poslovni dnevnik znači poduzetnicima, ali i ljudima iz diplomacije i društva, svi su jučer željeli doći na rođendansko slavlje i čestitati njihovoj ekipi.

- Iako često otpisuju novine, mi rastemo, mijenjamo se i transformiramo. Na Tik Toku smo prešli milijun pregleda, kada sam to zapazio moj komentar je bio da je bitna kvaliteta, a ne platforma. Ta rečenica govori sve, kvaliteta je ono što garantira čitanost bez obzira je li otisnuto, gledate li na ekranu, mobitelu ili gledate kratki video - rekao je glavni urednik Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević.

Zagreb: Svečana proslava 20. rođendana Poslovnog dnevnika u hotelu Esplanade

Inače, prvi broj Poslovnog dnevnika tiskan je 2004. pod sloganom ‘novine s kravatom’, označivši početak prve poslovne dnevne novine u Hrvatskoj. U godini dva, Dnevnik je preimenovan u Poslovni dnevnik, pokrenut je internetski portal poslovni.hr te je započeo izlaziti na žutom papiru.  . Poslovni dnevnik suočavao se s izazovima oštre tržišne utakmice, ali i svjetske gospodarske krize. Unatoč tim izazovima, Poslovni dnevnik je uspio osvojiti niz međunarodnih priznanja te je stekao reputaciju medija za poslovnu i društvenu elitu. Od 2014. godine, Poslovni dnevnik se proširio i na organizaciju događaja i konferencija, postajući prepoznatljiv po tome. Danas, nakon 20 godina prisutnosti na tržištu, Poslovni dnevnik je postao ultimativno mjesto za poslovnu zajednicu, s preko 1.300.000 čitatelja mjesečno, snažnom prisutnošću na društvenim mrežama te kontinuiranim rastom u digitalnom i e-izdanju.

– Jako je bitno imati ovakve novine i svježe informacije za sve nas koji radimo i u inozemstvu. Poslovnom dnevniku bih poželjela još najmanje dvadeset godina. Nisam iz Hrvatske, pa mi je jako bitno dobiti širi pogled što se događa u Hrvatskoj i poslovne analize i ozbiljno te provjereno novinarstvo, to je ono što posebno cijenim u Poslovnom dnevniku – istaknula je direktorica Siemensa Hrvatska, Medeja Lončar. 

Zagreb: Pogled iz zraka na svečanu proslavu 20. rođendana Poslovnog dnevnika u hotelu Esplanade

Da su kvalitetne i pouzdane informacije bitan faktor u gospodarskom svijetu, slaže se i direktorica korporativnih komunikacija i marketinga INA-e, Tamara Karagity. 

– Osobno surađujem s novinarima Poslovnog dnevnika već 16 godina i pamtim samo vrlo profesionalna i lijepa iskustva. PD je novina koja opravdano postoji već dva desetljeća i pogotovo danas kada su fake news i clickbait naslovi ti koji se traže, PD još uvijek vjerodostojno izvještava i provjerava sve činjenice, što je meni kao predstavnici jedne ozbiljne kompanije iznimno bitno – naglašava.

Zagreb: Svečana proslava 20. rođendana Poslovnog dnevnika u hotelu Esplanade

Poslovni dnevnik čita i jedan od naših najpoznatijih komunikacijskih stručnjaka Krešo Macan. I on podcrtava ključnu ulogu ozbiljnog lista u izazovnim vremenima kada su u komunikacijskim kanalima brojni šumovi, a provjerena informacija postala je vrijedan resurs.

– Bez poslovnog dnevnika bismo izgubili dnevni izvor ozbiljnih vijesti jer danas većina medija trči za društvenim mrežama i ta je bitka izgubljena. PD nema taj prioritet, već on daje informacije koje su bitne i to radi uspješno i zato je doživio 20 godina i ima tu publiku koja ga gura da nastavlja raditi dobar posao jer mi trebamo dobar izvor poslovnih vijesti i savjeta, bez senzacija – zaključuje Macan.

 

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Građani pale svijeće za žrtve masakra na Cetinju, policija opisala cijeli tijek tragedije
UŽAS NA CETINJU

Građani pale svijeće za žrtve masakra na Cetinju, policija opisala cijeli tijek tragedije

Aco Martinović je nakon svađe u kafiću otišao kući po oružje, vratio se i počeo pucati. Ubio je 12 ljudi, a četvero je teško ozlijeđeno. Među žrtvama je i dvoje djece, a svi su bili rodbina i prijatelji ubojice
Užas kod Međugorja: Poginula dva maloljetna brata, bili su na traktoru koji se prevrnuo
DJED VOZIO TRAKTOR

Užas kod Međugorja: Poginula dva maloljetna brata, bili su na traktoru koji se prevrnuo

Braća su poginula nakon prevrtanja traktora u brdu, kojim je upravljao njihov djed
Užas u Zagrebu: Mladić (18) ubo člana obitelji i teško ga ozlijedio
POSVAĐALI SE U STANU

Užas u Zagrebu: Mladić (18) ubo člana obitelji i teško ga ozlijedio

Zagrebačka policija priopćila je da je prvo došlo do verbalnog sukoba dvojice članova obitelji, 18-godišnjaka i 57-godišnjaka