Zadatak trogirskih brodograditelja, pored opremanja i završetka gradnje, bio je osuvremeniti prvotni projekt prema kojem je brod građen, te ga uskladiti s današnjim propisima i standardima
Dovršili tanker sad i grade novi. Plovi i na - 50 stupnjeva
Brodotrogir je isporučio tanker "Dvina Gulf" nakon dovršetka opremanja koji je domaćoj tvrtki donio 30 milijuna američkih dolara. Riječ je o isporuci jednog od dva ugovorena broda za ruski konzorcij Viterlef Management Limited.
- Ovaj tanker duljine 183 m i širine 32,2 m, namijenjen je za prijevoz kemijskih i naftnih proizvoda težine 45,000 metričkih tona u 20 tankova. Trup broda izgrađen je prije desetak godina u brodogradilištu «Sevmash» u oblasti Arkhangelska na sjeveru Ruske Federacije, a prema projektu norveškog naručitelja, jednog od najvećih vlasnika kemijskih tankera na svijetu. Pri dolasku u naš škver bio je djelomično opremljen. Imao je glavni pogonski stroj, pomoćne motore i još ponešto dodatne opreme - doznajemo iz Brodotrogira.
Zadatak trogirskih brodograditelja, pored opremanja i završetka gradnje, bio je osuvremeniti prvotni projekt prema kojem je brod građen, te ga uskladiti s današnjim propisima i standardima. Primopredajni protokol potpisao je u ime naručitelja Sergey Neklyudov, jedan od direktora iz Ruske Federacije, a u ime Hrvatske Brodogradnje Trogir direktor Mateo Tramontana.
・ Brodotrogir u svom brodogradilištu dovršava gradnju i drugog tankera Novogradnje 339 iz ove serije za istog naručitelja. I on je kao i ovaj prvi brod djelomično izgrađen te opremljen u brodogradilištu «Sevmash» - poručili su iz trogirskog škvera.
・ Dodajmo da se na navozima u Trogiru gradi i prednji dio arktičkog tankera – ledolomca nosivosti 44,000 metričkih tona koji će se spajati s ostatkom broda u Finskoj. Njime će se ploviti sjevernim morima te će moći djelovati i pri temperaturama do -50°C.
・ Prednji dio arktičkog tankera bit će dug 167m, dok će ukupna dužina broda kad se spoji u Finskoj biti 220 metara. Projekt arktičkog tankera za djelatnike trogirskog brodogradilišta, predstavlja veliki izazov u konstrukcijskim rješenjima, izboru materijala, tehnologiji zavarivanja te i u samoj izvedbi zavarenih spojeva. Po prvi put se zavaruju jako debeli limovi visoke čvrstoće koji se do sada u škveru nisu zavarivali. Radi se s materijalima koje nitko do sada u Hrvatskoj nije koristio ili bar ne u ovolikoj mjeri – kazala je Ivana Mitar iz Brodotrogira.
Za ovaj tanker koji bi trebao biti dovršen iduće godine, ne treba pratnja posebnog ledolomca jer će biti u stanju ploviti u uvjetima kada je led debljine i do 2,5 metra i kroz čitavu godinu.