Autobusni kolodvor koristi zastarjeli uređaj za naplatu parkiranja. Iz Kolodvora kažu da će uređaj zamijeniti jer računi od 1. siječnja sljedeće godine moraju biti fiskalizirani
Do auta je teško bez gotovine: Stari uređaj ne prima kartice...
Zaprepaštena sam stanjem na zagrebačkom Autobusnom kolodvoru zato što umalo nisam mogla podići automobil s parkirališta koje se naplaćuje 84 kune na dan, napisala je čitateljica u pismu ZG Holdingu, koje je poslala i nama.
- Išla sam na autobus u subotu u 10 sati i parkirala s namjerom da ostavim auto tamo dva dana. Po povratku sam htjela platiti parking. Iznos je bio 168 kuna za 36 sati parkiranja, ali uređaj za naplatu prima samo novčanice od 10 i 20 kuna. Gdje ću ih naći u 22 sata - pita čitateljica i dodaje kako se ne može platiti karticom, a na stiskanje gumba za pomoć nitko ne reagira. Na uređaju, kaže, piše “ručna naplata u garderobi” i broj 01 6008 649 koji ne radi.
U garderobu se ne vidi
- Potražim tu garderobu i nađem samo otvor za ulaganje kofera na traku. Čovjek se ne vidi, nema ni prozora. Nađem neku kvaku, drznem se otvoriti vrata i tamo, iza stakla prekrivenog isprintom, doista sjedi neki čovjek koji kaže da radi do 22 i da je sad kasno - tvrdi.
Nakon objašnjavanja kako na uređaju piše da se kod njega plaća, ipak je uzeo parkirnu kartu i naplatio 168 kuna.
- Što bi bilo da sam došla u 22.05 i da sam stranac. Ne bih mogla odvesti automobil, a račun bi rastao - žali se.
Iz Autobusnog kolodvora kažu kako je uređaj za naplatu star devet godina i inače uredno radi.
- Utvrđujemo zašto gumb ‘pomoć’ nije radio. Navedeni telefon spaja pozive glavnom prometniku u smjeni - kažu.
Ako se uređaj pokvari, objašnjavaju, račun se može platiti na garderobi do 22 sata, ali i na blagajnama, koje rade od 0 do 24 sata svaki dan.
Svaki započeti sat parkiranja stoji sedam kuna, a dnevna karta je 84 kune i računa se od šest sati do šest sati sljedećeg dana, piše u izvodu iz cjenika parkiranja.
300 kuna izgubljena kartica
Tko planira ostaviti automobil na parkiralištu četiri ili više dana, mogao bi reći da ne zna gdje je kartica kad dođe po auto. Izgubljenu karticu naplaćuju 300 kuna.
Uskoro stiže novi
- U krajnjem slučaju, korisnik se može javiti i glavnom prometniku, koji također radi od 0 do 24 sata, a ako se ne može naplatiti, glavni prometnik podiže rampu kako bi korisnik automobilom izašao s parkirališta - poručuju s Kolodvora i najavljuju kako će “uređaj zamijeniti uskoro, između ostalog i zato što od 1. siječnja 2021. svi računi koje izdaje moraju biti fiskalizirani”.
Prometnik rješava sve
Sreća je da s 10 i 20 kuna ne mora plaćati i WC, koji stoji tri kune.
- Što se tiče WC-a, pored svakog je uređaj za razmjenu novčanica u kovanice, tako da naplata WC-a nije problem - kaže Ivana Šestić Trohar, pomoćnica voditelja Podružnice Autobusni kolodvor ZG Holdinga za pravne i opće poslove.
U slučaju problema s automatikom, poručuje, korisnik se može javiti na blagajne ili glavnom prometniku, jer je tamo uvijek netko u smjeni.