Gradnja dionice V. Gorica - Buševec je koštala 657 milijuna kn. Napravljena je prije 4 mjeseca. Radnici sad “peglaju” asfalt jer je cesta grbava
"Asfalt na autocesti je kao vožnja po poljskom putu”
Autocesta od Velike Gorice do Buševca ima uporabnu dozvolu jer zadovoljava sve sigurnosne uvjete da bi je imala, rekla je Alenka Dučić, glasnogovornica Hrvatskih autocesta (HAC). Dodala je kako su oni iskoristili samo prigodu za popravljanje “nedostataka” koje su uočili. Budući da su Hrvatske šume morale posjeći neka stabla u blizini ceste, HAC je morao zatvoriti dva traka u smjeru V. Gorice.
- Iskoristili smo tu prigodu da naložimo izvođaču radova da o svom trošku popravi nedostatke koje smo uočili, a koji nisu bili u skladu s ugovorom o gradnji ceste koji smo potpisali - kaže Dučić. Brojni ogorčeni čitatelji koji voze tom autocestom javili su nam se i ispričali kakvom su se cestom vozili.
- Često vozim autocestom Velika Gorica - Buševec. Kako je moguće da su uopće otvorili tu autocestu? Na tom dijelu, pogotovo na mostu nad kanalom Sava - Odra, asfalt je toliko grbav da se auto pri većim brzinama ponašao kao na poljskom putu. Nikada nisam vidio grbaviju autocestu i nisam se na njoj osjećao sigurno - komentirao je čitatelj. U HAC-u kažu kako su upravo iste zamjerke i oni iznijeli izvođaču radova.
- Upravo to, na što se čitatelji žale, sad se popravlja - rekla je Dučić. Autocestu od V. Gorice do Buševca u promet su u svibnju pustili Ivo Sanader i njegova ondašnja Vlada. Uporabnu dozvolu izdalo je Ministarstvo zaštite okoliša i prostornog uređenja. Ovu dionicu autoceste Zagreb - Sisak izgradile su tvrtke Switelsky B.m.b.H., Alpine Mayreder Bau i GP Granit. Za nadzor radova i kvalitetu napravljenog HAC je zadužio tvrtke Investinženjering i Institut građevinarstva Hrvatske.