Najbolje osmišljen logo grada Osijeka Anto Đapić će nagraditi sa 100.000 kuna, drugi najbolji sa 20.000, a treći najbolji rad sa 10.000 kuna
Anto Đapić će kreativnost nagraditi s 130.000 kuna
Osječki gradonačelnik Anto Đapić odlučio se, unatoč recesiji i sveopćoj krizi, definirati grad Osijek kao prepoznatljiv brend pa je raspisao natječaj 'za izradu vizualnih i verbalnih komunikacijskih konstanti grada Osijeka'. Iza nevjerojatnog naziva krije se zapravo izrada logotipa, znaka i slogana grada Osijeka kojega će Đapić, ali i svi drugi gradonačelnici, ubuduće koristiti kao službeno znakovlje Osijeka. Đapić je najbolje radove odlučio darivati sa 130.000 kuna, odnosno 100.000 za najbolji i odrabrani rad, a po 20.000 i 10.000 za druga dva.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku