Nova Adidasova reklamna kampanja 'Pride 2023', koja prikazuje muškog modela u ženskom jednodijelnom kupaćem kostimu, izazvala je bijes
Adidas odjenuo muške modele u ženski kupaći, konzervativci su zgroženi: 'Odvratno i tužno'
Adidas je dobio brojne kritike nakon što je u četvrtak izašla nova reklamna kampanja pod nazivom 'Pride 2023' u kojoj je muški model odjeveni u ženski kupaći kostim.
Konzervativni obožavatelji brenda su bjesni te prozivaju Adidas za 'brisanje žena' iz njihove najnovije kampanje. Navedeni kupaći kostim prodaje se na njihovoj službenoj web stranici na ženskom dijelu.
Šareni kupaći kostim preplavio je Twitter gdje bjesni konzervativci prijete bojkotom Adidasa.
- Kad sam odrastao, obući svoj prvi Adidas bio je trenutak ponosa. Adidas mi pruža još jedan trenutak ponosa. Ovaj put dok ih bacam u smeće... Odvratno. Tužno - jedan je od komentara na Twitteru.
Kupaći kostim kreirao je južnoafrički dizajner Rich Mnisi i izdan u čast Mjeseca ponosa. Adidas je rekao da je kupaći kostim 'slavlje samoizražavanja, mašte i nepokolebljivog uvjerenja da ljubav spaja'.
Hashtag 'BoycottAdidas' počeo je biti u trendu, a neki od istaknuti sportaši napali su tvrtku.
- Ženski kupaći kostimi nemaju izbočine - twittala je američka plivačica i aktivistica za prava žena Riley Gaines.
Cijena kontroverznog kupaćeg kostima na službenoj stranici iznosi 70 američkih dolara. Ranije je bijes izazvao i Nike jer je sklopio partnerstvo s transrodnom influencericom Dylan Mulvaney.
- Ovo poništava žene. Bojkotiram i Adidas i Nike. Što je previše, previše je - napisala je jedna twitterašica.