hypo lopovi postali adiko. vuk dlaku mijenja ali ćud nikada
cp
crveni predsjednik
18.1.2018.
Odustani
Opet reklamiranje najgore postojeće banke u Hrvatskoj. Nije ni čudo, kad kvalitetnom uslugom ne mogu privući klijente. Slavonska banka je prije 20 godina imala
posebno šalter za brze transakcije, posebno šalter za kredite, posebno info šalter. Toga više, naravno, nema. Sad moram čekati sat vremena u redu, da bih uplatio 200 kn na račun, za što je gotovo za 2 minute. Ali ne, ja sam moram čekati, jer ovaj prije mene diže kredit, prepisuje kuću, traži mirovinu iz njemačke, raspravlja se o tko zna čemu....jer banka nema razdvojeno šaltere ovisno o usluzi. Jer štede na djelatnicima...a rezultat je krajnje nekvalitetna usluga. Padne mi mrak na oči kad moram u poslovnicu, mrak. O izmišljenim naknadama za pljačkanje klijenata i zivkanju i maltretiranju klijenata doma na telefon s kojekakvim ponudama za ovo ili ono da ne govorim.
Prikaži još ↓
Anon Ymus
18.1.2018.
Odustani
Do sada su nas u bankama na lose kredite i nepotrebne lopovske pakete, "navlacile" zive osobe, a sada ce to raditi umjetna inteligencija...sada necemo imati ko
me je**t mater...
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
19.1.2018.
Odustani
Ja ne znam što ljudi imaju protiv tehnologije, ja koristim samoposlužne uređaje gdje god mogu i super su mi, brži, praktičniji, a što se tiče ovih što pričaju d
a se ljudi udaljavaju od drugih je smiješno, pa uvijek je bilo i bit će ljudi koji su skloni komunicirati sa strancima i onih koji će radije raditi nešto drugo, danas je tu tehnologija, prije su bile knjige i tako. To nema veze s udaljavanjem, udaljavanje je kad ne komuniciraš s bliskim ljudima, a ne strancima.
Prikaži još ↓
ma
mala1111
18.1.2018.
Odustani
PBZ ima vec 3 godine virtualnu poslovnicu.
me
mestar
21.1.2018.
Odustani
Samo glupi ljudi misle da je to dobro za njih.
Oj
Obitelj je blago
20.1.2018.
Odustani
Mobilno bankarstvo se meni cini dosta ne sigurno. Zato to ni ne koristim. Ali recite vi meni kako ocekujete da osobe od 65 godina i vise koriste to?? Moja baka
ima 65 godina i jedva je naucila javiti se na mobitel ( i to onaj na tipke) kako da ona koristi mobilno bankarstvo ili te vase napredne tehnologije? Sve vise shvacam da su vremena prije bila pzno bolja. Kad ljudi nisu imali tv, mobitel, internet itd. Tada su komunicirali i iskreno mislim da su bili sposobniji od sve danasnje mladezi zajedno. Jer najlakse je uzeti mobitel u ruke i platiti racun da slucajno jadni ne bi morali cekati red na posti i tome slicno. Recite sta zelite, mozda jesam staromodna, ali bilo bi bolje kad bi ljudi bili bar malo kao prije nekih cca 40-50 god.
Prikaži još ↓
Ma
MarioRonjak
18.1.2018.
Odustani
Hahahahah pa ova država je toliko zaostala da mi se neda nabrajati u ćemu i kako.
Rafo
18.1.2018.
Odustani
Koristim online bankarstvo (eZaBa i ePosta), povremeno neke stvari obavljam i u poslovnici, ali mobilno bankarstvo ne koristim i neću koristiti ako ne budem mor
ao. Općenito izbjegavam bilo kakve novčane transakcije i poslove obavljati preko mobitela.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .