Opet reklamiranje najgore postojeće banke u Hrvatskoj. Nije ni čudo, kad kvalitetnom uslugom ne mogu privući klijente. Slavonska banka je prije 20 godina imala posebno šalter za brze transakcije, posebno šalter za kredite, posebno info šalter. Toga više, naravno, nema. Sad moram čekati sat vremena u redu, da bih uplatio 200 kn na račun, za što je gotovo za 2 minute. Ali ne, ja sam moram čekati, jer ovaj prije mene diže kredit, prepisuje kuću, traži mirovinu iz njemačke, raspravlja se o tko zna čemu....jer banka nema razdvojeno šaltere ovisno o usluzi. Jer štede na djelatnicima...a rezultat je krajnje nekvalitetna usluga. Padne mi mrak na oči kad moram u poslovnicu, mrak. O izmišljenim naknadama za pljačkanje klijenata i zivkanju i maltretiranju klijenata doma na telefon s kojekakvim ponudama za ovo ili ono da ne govorim.
Rafo
18.1.2018.
Odustani
To nije ništa prema onome koliko se čeka u pošti u Poreču. Nije ništa neobično da bude i po 20 ljudi u redu, radi samo jedan šalter, na dva šaltera službenice o
bavljaju neke jako važne poslove, a iza njih se muvaju još dvije. Neki put je red toliki da ljudi čekaju i ispred vrata. Ponekad rade čak dva šaltera, ali na oba se obavljaju svi poslovi sa strankama - i oni koji traju dvije minute i oni koji traju dvadeset minuta. Prava katastrofa je ljeti kad su tu i turisti. A to traje već godinama.
Prikaži još ↓
cp
crveni predsjednik
18.1.2018.
Odustani
To je zato što djelatnice misle da ako one moraju provesti tamo 8 sati dnevno, da tako mogu i klijenti. Banku barem mogu promijeniti, što i jesam. Ovi u Addiko
su prevršili svaku mjeru. S jednom napomenom, to moram reći, da nisu krive djelatnice na šalteru u Addiko, one rade što im je rečeno, već rukovodstvo koje donosi odluke o poslovanju i načinu poslovanja. Kad su me počeli uznemiravati doma pozivima da mi nude kredite i nekakve pakete, e tu mi je puklo. Otvorio sam račun u drugoj banci (nije bitno kojoj) i rekao ovima zbogom. Pa nećete od mene budalu raditi. E sad, s poštom je već malo teži problem, jer nema konkurencije.
Prikaži još ↓
iv
ivan48hr
19.1.2018.
Odustani
Sve su banke na isti kalup stancale pravila u svoju korist, nije ni poštanska banka bolja ,imao sam stanbenu štednju i htjeo sam je podići ,i sad čekam već dvad
eset dana da mi uplate novac na tekući ,plus troškovi zatvaranja štednje sto kuna i porez na kamatu 25% ,tako da se ne isplati sa njima upuštati u nikakve transakcije.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .