Obavijesti
komentari
Stižu promjene: odzvonilo klasičnim poslovnicama
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

cp
Opet reklamiranje najgore postojeće banke u Hrvatskoj. Nije ni čudo, kad kvalitetnom uslugom ne mogu privući klijente. Slavonska banka je prije 20 godina imala posebno šalter za brze transakcije, posebno šalter za kredite, posebno info šalter. Toga više, naravno, nema. Sad moram čekati sat vremena u redu, da bih uplatio 200 kn na račun, za što je gotovo za 2 minute. Ali ne, ja sam moram čekati, jer ovaj prije mene diže kredit, prepisuje kuću, traži mirovinu iz njemačke, raspravlja se o tko zna čemu....jer banka nema razdvojeno šaltere ovisno o usluzi. Jer štede na djelatnicima...a rezultat je krajnje nekvalitetna usluga. Padne mi mrak na oči kad moram u poslovnicu, mrak. O izmišljenim naknadama za pljačkanje klijenata i zivkanju i maltretiranju klijenata doma na telefon s kojekakvim ponudama za ovo ili ono da ne govorim.
Rafo
To nije ništa prema onome koliko se čeka u pošti u Poreču. Nije ništa neobično da bude i po 20 ljudi u redu, radi samo jedan šalter, na dva šaltera službenice o Prikaži još ↓
cp
To je zato što djelatnice misle da ako one moraju provesti tamo 8 sati dnevno, da tako mogu i klijenti. Banku barem mogu promijeniti, što i jesam. Ovi u Addiko Prikaži još ↓
iv
Sve su banke na isti kalup stancale pravila u svoju korist, nije ni poštanska banka bolja ,imao sam stanbenu štednju i htjeo sam je podići ,i sad čekam već dvad Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .