A možda zato što 70 posto gradiva je nebitno..... Djeca uče gluposti u školi umjesto da ih se priprema za život. Domaćinstvo, financije, zdrav život i barem 3 s
trana jezika. Djecu treba rasteretit gradiva. Drźavnu maturu obavezno ukinuti, a onom tko je to smislio zabranit da radi išta vezano za školstvo. Tko želi učiti neka napredna gradiva vezano za određene predmete idi na dodatnu nastavu.
Prikaži još ↓
ki
kikasy27
24.10.2024.
Odustani
Problem je jer nisu učitelji što su bili,a ni vremena nisu gdje se poštiva učitelja i odnosi prema njima s poštovanjem.Naime ima još jedan problem a to su rodit
elji,velika večina roditelja današnjih generacija su instagram tiktokeri,što se njihova djeca mogu naučit od njih osim da budu debili kao i oni sami.Nažalost citirat ću riječi Einsteina koje su postale današnja istina:BOJIM SE DA ĆE TEHNOLOGIJA TOLIKO UZNAPREDOVATI DA ĆEMO DOBIT GENERACIJU IDIOTA.
Prikaži još ↓
Da
DarioDario11
24.10.2024.
Odustani
Pa kad su gradiva retardirana i preteska, ne sjećam se da je tako bilo 92-93g kad sam je krenio u 1. razreda, kad smo mi imali zadaće i npr vjeronauka u 1. razr
edu? Da ti moraš s djetetom 2 sata minimalno sjediti da to nešto napiše? Učili smo osnovne molitve i igrali se vani pod satom vjeronauka, isto tako glazbeni? Likovni, kakve likovne mape i gluposti..pa razne izrade, makete i sl..roditelju ode 3 sata na to poslje posla a šta tek djetetu..3 razred sad moja ima udzbenik iz matematike, neki udzbenik radna pa radna pa nastavnii listici..
Prikaži još ↓
do
domo
23.10.2024.
Odustani
Postoje dva razloga zbog čega je to tako.Prvi razlog je dobrim dijelom pandemijsko vrijeme i online nastava, a drugi razlog je plan i program po kojemu se odvij
a nastava, a uglavnom se radi po nastavnom planu iz 90.godina ( čast izuzecima iz određenih sektora gdje se ipak dogodila promjena, ali to se uglavnom odnosi na neke srednjoškolske obrazovne programe. Ono što je isto tako pridonijelo tom lošem rezultatu su uvjeti rada i opremljenost škola jer dok je u europskim školama normalno odvijanje nastave u najnaprednijim tehnološkim uvjetima kod nas još uvijek ima škola gdje se koristi grafoskop i prozirnice ili negdje čak niti to.
Prikaži još ↓
sarcasmo
23.10.2024.
Odustani
U školama se prvenstveno treba naučiti kako učiti, a ne samo bubati napamet.
Bechar
01.11.2024.
Odustani
Zato što nam je obrazovni sustav disfunkcionalano dno dna.
va
vava5
23.10.2024.
Odustani
Nastavnici i učitelji namještaju jedni drugima instrukcije i zaradu,a sami su nedovoljno stručni da bi naučili djecu
aa
ajme ajme
23.10.2024.
Odustani
Školstvo nam je takvo kakvo i društvo,kompletno.Isto tako i odgoj i ponašanje djece,a kasnije i mladih ljudi...
Dakle,potop morala,duhovnih i obiteljskih vrijed
nosti...samo novac,materijalno,hedonizam,razbibriga ,blud,nemoral i bezosjećajnost...
Prikaži još ↓
gowron
06.11.2024.
Odustani
U školi nemaju što pametno naučiti. Gubljenje vremena
Bi
Barba iz Amerike
24.10.2024.
Odustani
Npr. jedan od razloga: zbirke zadataka više nemaju konačna rješenja na kraju zbirke. Kako djeca mogu znati da li su riješili zadatak dobro ili moraju ponoviti r
ješavanje provjerom postupka?
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .