Obavijesti

Native sadržaj

Komentari 2
Foto: PR
SVAKA ZVJEZDICA JE VAŽNA

Evo zašto trebate ostaviti recenziju nakon online kupnje

Danas se pri kupnji bilo kojeg proizvoda ili usluge suočavamo s desecima ili stotinama opcija. I kako bismo sebi u toj šumi alternativa olakšali izbor, počeli smo se oslanjati na zvjezdice i recenzije koje ostavljaju (ne)zadovoljni kupci

Sadržaj donosi: Njuškalo

Hoćete li kupiti neki proizvod ili uslugu ako vidite da imaju jednu ili dvije zvjezdice? A tri? Četiri? Pet? 

Sigurno će većina vjerovati proizvodima s četiri ili pet zvjezdica, ali, naravno, mnogo ovisi i o tome koliko ljudi je glasovalo. U slučaju da ih je uistinu mnogo, velika je vjerojatnost da ocjena neće biti čista petica, čak i ako je nešto, objektivno gledano, savršeno, jer uvijek postoje oni koji u svemu pronađu neku manu. Međutim, složit ćete se s tim da su podjednako nepouzdani oni koji bez previše razmišljanja svemu daju najvišu ocjenu.

Review,Rating,Bubble,Speeches.,Vector,Modern,Style,Cartoon,Character,Illustration

I unatoč tom nesavršenom sustavu subjektivnog ocjenjivanja, većina se pri donošenju odluke o kupnji oslanja na broj tih zvjezdica. Kako tvrdi jedno istraživanje, minimalan broj zvjezdica potreban da bi kupac uopće uzeo neki proizvod ili uslugu u obzir jest četiri ili pet. Već kad je riječ o tri zvjezdice, povjerenje potrošača pada za nevjerojatnih 67%!

Više vjerujemo recenzijama nego oglasima

Dakle, kad je riječ o online recenzijama, tri zvjezdice, u usporedbi s pet ili četiri zvjezdice, koje imaju izuzetno visoku stopu povjerenja (95 odnosno 96,3%), vrlo su loše. Najlošije, dakako, stoje recenzije s jednom ili dvjema zvjezdicama, za koje je povjerenje manje od 1%.

Customer,Experience,Concept.,Excellent.,Person,Using,Mobile,Phone,With,Icon

I druge statistike potvrđuju slične trendove o recenzijama: čak 91% ljudi smatra ih presudnima u donošenju odluke o kupnji od proizvođača s kojim se do tada nisu susreli, a gotovo 80% ljudi vjeruje online recenzijama u istoj mjeri kao osobnim preporukama. Koliko su one postale važne, govori i podatak o tome da 83% kupaca danas ne vjeruje oglašavanju.

Iako se gotovo sve generacije pri kupnji oslanjaju na njih, recenzije u najvećem udjelu utječu na mlađe potrošače. S obzirom na to da se svaka nova generacija sve ranije upoznaje s digitalnom tehnologijom, čitanje recenzija polako postaje neophodno mjerilo pri kupnji - i to ne samo kod proizvoda i usluga viših cjenovnih razreda. Naime, više od jedne trećine kupaca čita online recenzije za sve, čak i za artikle čija je vrijednost manja od pet dolara

Osim na uspostavljanje potrošačeva povjerenja prema tvrtki te na olakšavanje donošenja odluke o kupnji, dobre recenzije utječu na izloženost brenda. Što su one bolje, to će algoritmi više rangirati tvrtku u mrežnim tražilicama

Online,Shopping,Concept

Što se sve može ocijeniti?

Recenzije su ključne za pridobivanje kupaca u svakoj industriji, ali najtraženije su u industriji elektronike i tehnologije. Uređaji poput mobitela, računala, kućanskih aparata i slično nisu jeftini te imaju mnogobrojne specifikacije i značajke, koje je često izazovno međusobno uspoređivati, pa su recenzije u toj industriji vitalne. Osim u elektronici, vrlo su tražene recenzije u industrijama hrane i pića, kozmetike, financija, putovanja, zabave, mode, zdravlja, poslovnih usluga i tako dalje. 

Zanimljivo je pritom istaknuti da mlađa generacija Z najviše prati recenzije o kozmetici i skincareu, a starije generacije, odnosno milenijalci, generacija X i boomeri, najviše čitaju recenzije za elektroniku i tehnologije.

Kako bi olakšalo svojim kupcima - i starijima i mlađima - kupnju proizvoda i usluga iz svih navedenih, ali i mnogih drugih industrija, Njuškalo je za svoje korisnike koji kupuju putem PayProtecta uvelo mogućnost ocjene prodavača nakon uspješno završene transakcije. Naime, od sada, nakon dostave pošiljke i nakon potvrde da je s njom sve u redu, kupac na Njuškalu može ocijeniti prodavača ocjenom od 1 do 5 te odgovoriti na dva dodatna pitanja koja služe kao povratna informacija o zadovoljstvu korištenja usluge PayProtect i procesu dostave.

Ocjenu je moguće ostaviti i naknadno, koristeći izbornik PayProtect. PayProtect je inače jedinstvena usluga na regionalnom tržištu online oglasnika. Uz PayProtect nema dijeljenja podataka za plaćanje i adrese između kupca i prodavača, a razmjena se odvija iz udobnosti vlastitog doma!

U tijeku je i ljetna akcija, u kojoj možete uhvatiti popust na dostavu! Za pakete do 10 kg snižena cijena dostave je 1,67 eura, a za teže od 10 kg iznosi 1,97 eura. Više o akciji "Njuškalo Dostavica" saznajte ovdje

Sadržaj donosi: Njuškalo

Komentari 2
Liječnici otkrili koliko najdulje smijemo sjediti na WC školjci, više od toga šteti zdravlju
MNOGI PRETJERUJU

Liječnici otkrili koliko najdulje smijemo sjediti na WC školjci, više od toga šteti zdravlju

Možda vam se čini bezopasnim načinom za skratiti vrijeme, ali stručnjaci ističu da dugotrajno sjedenje na WC školjci može štetiti zdravlju. Saznajte koje je optimalno vrijeme sjedenja na WC školjci
Veliki tjedni horoskop: Ovan će se sve više zaljubljivati, Ribe se moraju čuvati viroza i infekcija
od 17. do 23. studenoga

Veliki tjedni horoskop: Ovan će se sve više zaljubljivati, Ribe se moraju čuvati viroza i infekcija

Od 22. studenoga Lavove očekuje bolje razumijevanje s partnerom. Raspravljat ćete o nekim starim problemima, ali do svađa neće dolaziti. Samcima će za oko zapeti komunikativna osoba
Gdje za doček Nove godine? Donosimo vam popis koncerata, evo i koliko će ih gradovi platiti
VELIKI VODIČ

Gdje za doček Nove godine? Donosimo vam popis koncerata, evo i koliko će ih gradovi platiti

Većina pjevača ima radnu Novu godinu jer za spektakl koji priređuju u jednoj noći zarade koliko prosječni radnik u Hrvatskoj za dvije godine rada