Ove godine u Hrvatskoj su dosad kupljena 24.333 automobila za poslovne svrhe, od kojih je najprodavanija marka Volkswagen. Kako najpovoljnije doći do novog službenog vozila, saznajte u nastavku
Evo popisa najprodavanijih službenih vozila u Hrvatskoj, ali je li isplativija kupnja ili najam?
Powered by Hertz
Vozila na dizelsko gorivo desetljećima su bila prvi izbor pri nabavi službenih automobila. Međutim, vremena se mijenjaju, pa su porast cijene dizela, jačanje društveno odgovornog poslovanja, poticaji za kupnju ekoloških vozila i mnogi drugi razlozi promijenili potrošačke navike.
Interesi direktora, vlasnika i pravnih osoba koji brinu o voznim parkovima usmjerili su se prema benzincima, hibridima, plug-in hibridima i električnim automobilima. Pa se tako, primjerice, električni automobili - iako su u startu skuplji, poslije isplate zbog jeftinijeg punjenja, ali i promicanja brige za ekologiju, što je mnogim tvrtkama važan dio imidža. Ipak, hrvatsko, ali i svjetsko tržište, daleko su od toga da se orijentiraju samo na električne limene ljubimce.
Koji su službeni automobili najprodavaniji u 2021.?
Prema posljednjem istraživanju Statiste, koje je provedeno u suradnji s Dataforceom, u 2021. godini najprodavaniji brend automobila za poslovne svrhe bio je Volkswagen. Europske tvrtke u samo prva četiri mjeseca ove godine povećale su svoje vozne parkove za čak 280.000 automobila navedene marke. Slijede Peugeot s više od 175.000, BMW sa 170.000, Mercedes sa 160.000 i Audi s više od 145.000 prodanih automobila.
I Hrvati vjerni Volkswagenu
Nedavni brojevi svjedoče o tome da su i Hrvati pobornici Volkswagena. Prema posljednjim podacima Promocije plus, agencije za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mišljenja, do rujna ove godine u Hrvatskoj je za poslovne svrhe kupljeno najviše Volkswagenovih vozila, njih 3967. Na drugome mjestu je Škoda s 2886 prodanih novih vozila, a treći je Opel s 2685. Nakon njih slijede Renault s 1243 i Seat s 1211 prodanih vozila u službene svrhe.
Što se modela službenih automobila tiče, ove godine dosad je kupljeno 1418 vozila Opel Corsa, koja je dostupna u tri verzije - na benzin, dizel i kao 100% električna. Sljedeći na popisu su Škoda Octavia, koje je prodano 1265 komada, i Volkswagen T-Cross s malo manjim brojem, od 868. Slijede modeli Dacia Duster sa 747 i Renault Clio sa 716 prodanih automobila.
Lakši put do novih vozila
Mnoge tvrtke odlučuju se na kupnju službenog vozila, ali postoji i druga, relativno novija opcija dugoročnog najma. Idealna je za tvrtke koje žele imati nova vozila s tehnologijama najnovije generacije, a pri tome ne žele opteretiti svoj proračun. Uz to, ovaj način nabavke službenog vozila omogućuje tvrtkama da se usredotoče na vlastito poslovanje.
Pri dogovaranju usluge dugoročnog najma novih vozila Hertz klijenti mogu neograničeno birati nove automobile iz cjelokupne hrvatske ponude. Hertz financira željeni automobil te ga daje u najam. Raspoloživi automobili imaju 0 prijeđenih kilometara, a sugestije osobnih savjetnika odlično će poslužiti prilikom odabira odgovarajućeg službenog vozila.
Sve usluge i cijena najma nisu fiksni nego se prilagođavaju potrebama pojedinoga klijenta. Uz to, vozačima i tvrtkama na raspolaganju je 24-satna dostupnost mreže poslovnica.
Dugoročne prednosti
Tvrtke koje se odluče na dugoročni najam vozila ubrzo će uvidjeti koliko se prednosti krije iza te odluke. Primjerice, bit će im značajno pojednostavljena administracija te neće imati potrebe za angažiranjem osobe za kontrolu i vođenje voznog parka.
Jedna od glavnih prednosti je što cjelokupnu brigu o vozilu preuzima iznajmljivač. Dakle, tvrtke ne moraju brinuti o iznenadnim troškovima, pa ih zato i jednostavnije planiraju te kontroliraju. Također, u uslugu dugoročnog najma uključeni su i tehnički pregled, registracija vozila, servisi i popravci, puno osiguranje, gume i sezonsko skladištenje te sve usluge vezane za održavanje vozila. Unajmljivači se ne moraju brinuti gotovo ni za što jer je pomoć na cesti dostupna 24 sata na dan, a u slučaju ozbiljnijega kvara dobivaju zamjensko vozilo.