Čitam sve ovo i tekst i komentare i mislim da nismo realni. Da knjige su im teške,ali bile su i nama!
Da se vratim na ono svaki pola sata da vježbaju između učenja! Kako da ne,mališi da pročitaju zadatak i shvate ga prođe 30 min,a oni tad da naprave pauzu zaboravili bi što trebaju kad opet sjednu za zadaću! Oni brzo gube koncetraciju!
Dugo sjedenje-da ako su nam djeca za kompjuterom-a danas se govori o napretku,o informatičkoj pismenosti,pa naravno da sjede. Upitajte neku djecu naše igre kukala,između dvije vatre,laštik,franje,.......nemaju pojma-sada se igraju po trgovačkim centrim. to su bila naša razgibavanja,nije bilo kifoze,skolioze itd
u9
user_96175
21.8.2012.
Odustani
Ma i jesmo i nismo...nisamo imali ovoliko...knjiga, udžbenika, radnih, zbirki,pa ni predmeta..vjeronauk, informatiku., te str.jezik tek od 4.osnovne...a drugi n
ije bio...ne kažem da nije to dobro(moje dijete ide,,,i na drugi strani i inf. i vjerunauk) ali se premalo misli o djetetu a prevelika pozornost nakladniku..ministarstvu..školi...i sl...a da djeca su za komp.. jesu kojima to roditelji odobravaju...moje nije...evo neki dan smo igrali...cijelo susjedstvo od 7 do 77 gumi-gumi...na kompu je oko sat dnevno..i na mob. oko pol sata(igrice), a sad kreće u 8.razred...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .