Ove godine na festivalu sudjeluju chefovi iz deset zemalja, a građani će njihove kreacije moći kušati u 22 splitska restorana. U svakome od njih strani kuhari će pripremati večere
Splitski festival mediteranske kuhinje okupio je više od 40 chefova iz deset zemalja
U novootvorenom splitskom hotelu Ambasador u srijedu je otvoreno 10. izdanje prestižnog festivala mediteranske kuhinje u Hrvatskoj Taste the Mediterranean (TTM), koji okuplja više od 40 vrhunskih stranih i hrvatskih chefova mediteranske kuhinje.
POGLEDAJTE VIDEO o zdravoj prehrani:
Pokretanje videa...
Ove godine na festivalu sudjeluju chefovi iz deset zemalja, a građani će njihove kreacije moći kušati u 22 splitska restorana. U svakome od njih strani kuhari će pripremati večere, rekla je na otvaranju direktorica festivala Ingrid Badurina Danielsson.
Uz večere u najboljim splitskim restoranima, tijekom festivala uz ostalo će se održavati španjolski dani, radionice "Hranom protiv bolesti" i "Začini i mirisi", natjecanja mladih kuharskih pripravnika, vinske degustacije i izlet na Brač gdje će sudionici, gosti i novinari moći pratiti masterclass.
Festival će trajati do 9. listopada.
Gradonačelnik Ivica Puljak kaže da je festival lijepa stvar za građane jer je postao tradicija, a ujedno je i otvaranje mjeseca gastronomije kroz koji se Split želi pozicionirati kao centar gastronomije.
Zahvalio je organizatorima "što su deset godina razvijali festival i svake ga godine činili boljim, što pokazuje koliko je Splitu važan turizam, ali i gastronomija". Pozvao je sugrađane da sudjeluju u festivalu i mjesecu gastronomije i tako osjete kako se važan dio turističke industrije i gastronomije razvija u Splitu.
- Predvidjeli smo i edukaciju koju će održavati chefovi. Svi su oduševljeni Splitom i dalmatinska im je hrana bila otkriće što znači da moramo i dalje raditi na promociji da bi ljudi to znali - kazala je Badurina Danielsson.
Državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Tonči Glavina je rekao da zahvaljujući takvim manifestacijama koje su jedinstvene i imaju značajan odjek na emitivnim tržištima, brendiramo i pozicioniramo Split, Dalmaciju i Hrvatsku kao cjelogodišnju turističku destinaciju, ali i kao destinaciju koja je prepoznata u enogastronomiji.
- Taj turistički proizvod, odnosno posebni oblik turizma rezultira jako pozitivnim učincima lokalnog gospodarstva i ekonomije, a time postižemo da turizam nije sam po sebi dovoljan nego na sebe vuče poljoprivredu, proizvodnju, preradu i ostalo. Zahvaljujući ovakvim događanjima upravo to radimo - izjavio je Glavina.
Dodao je da je enogastronomija prepoznata kao jedan od deset ključnih turističkih proizvoda i u novoj strategiji razvoja održivog turizma.