Ako volite trčati i želite biti još brži i izdržljiviji, kad vas počnu boljeti noge počnite se smijati. Čak i forsirano smijanje smanjuje stres kod ljudi pokazuju istraživanja
Smijeh čini život lakšim: Pet situacija kada dolazi kao lijek
Smijanje za vrijeme obavljanja raznih zadataka olakšava rad, a ljudi imaju osjećaj da su uložili manje truda i vremena te postigli bolje rezultate. U ovih pet slučajeva, smijeh dolazi kao lijek.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
1. Lakše trčanje
Ako volite trčati i želite biti još brži i izdržljiviji, kad vas počnu boljeti noge počnite se smijati, piše britanski Sun.
Znanstvenici sa Sveučilišta Swansea i Ulster su dokazali da su ljudi u teretani koji se smiju dok trče na traci imali ekonomičnije pokrete. A osjećali su se kao da su uložili manje truda i energije.
2. Potiče kreativnost
Ako osjećate da imate mentalnu blokadu, počnite se smijati.
Istraživanje je pokazalo da su studenti koji su gledali humoristične filmove bili bolji u rješavanju mentalnih aritmetičkih zadataka. Također je pokazalo da su sretniji zaposlenici bili do 12 posto produktivniji od svojih nezadovoljnih kolega.
3. Smanjuje stres
Čak i forsirano smijanje smanjuje stres kod ljudi. istraživanje provedeno sa studentima na Sveučilištu u Kanzasu je pokazalo da čak i osmjeh koji nije iskren smanjuje stres i smanjuje broj otkucaja srca kod ljudi (što je indikator opuštanja).
Studenti su trebali obavljati više teških zadataka istovremeno te se smijati kad im je dan znak. Studenti koji su se najviše smijali su imali najniži broj otkucaja srca.
4. Olakšava donošenje odluka
U istraživanju objavljenom u magazinu Cognition And Emotion, znanstvenici su pozvali starije ljude na testiranje i pri dolasku dijelu ispitanika dali vrećicu slatkiša i čestitku kako bi ih nasmijali. Grupa koja je dobila slatkiše je imala puno bolje rezultate u mozgalicama u kojima su morali što prije donijeti odluku.
5. Potiče povjerenje
Smatra se da ljudi, između ostalog, smijehom signaliziraju povjerenje. Ovo je dokazalo istraživanje provedeno u SAD-u gdje su ispitanici prije davali novac i kupovali stvari od ljudi koji su se smijali, nego od onih koji su bili ozbiljni.
Voditelji istraživanja vjeruju da smijanje sužava vidno polje i daje drugim ljudima dojam da je osoba koja se smije potpuno usredotočena na njih.