Obavijesti

Lifestyle

Komentari 12

Pet najčešćih tipova ljudi koje ćete 'sresti' na društvenoj mreži

Pet najčešćih tipova ljudi koje ćete 'sresti' na društvenoj mreži

Poslovni tipovi su ljudi koncentrirani isključivo na to što prodaju. Naravno, društvene mreže su odlična platforma za proširenje posla, ali ne treba pretjerivati

Karakter ljudi može se lako prepoznati i po tome kako se ponašaju na društvenim mrežama. Tu odmah možete prepoznati ljude pune optimizma, vedrih pogleda na svijet i one kojima je baš sve crno pa su takve i njihove objave - negativne i naporne.

POGLEDAJTE VIDEO: Facebook je sad 'Meta'

Pokretanje videa...

Facebook postao Meta: 'Od danas više ne gledate iskustva, nego i postajete dio njih' 01:06

Neki ljudi se ponašaju kao da su nevidljivi, budu online na, recimo, Facebooku, ali gotovo nikada ništa ne objavljuju. No, tuđe objave svakodnevno prate - ništa im ne promakne. Postoje i pojedinci koji kao da se pokušavaju svidjeti svima pa stišću 'like' stalno, za sve i svašta.

Kada bi osobnosti ljudi na društvenim mrežama morali svrstati u pet kategorija, to bi izgledalo ovako:

1. Pametnjakovići

Dreamstime

Oni uvijek žele ostavljati dojam nekog pametnog, pametnijeg od drugih - pa objavljuju ono za što misle da ostavlja takav dojam o njima. Očekuju lajkove, ali neće lajkati tuđe objave. Uvjereni su da su iz nekog razloga važniji od drugih.

Oni su zapravo arogantni i ne shvaćaju da je takvo ponašanje zapravo ograničeno. Ljudi širokog načina razmišljanja znaju kako nisu najpametniji i da uvijek mogu od drugih ljudi naučiti nešto novo.

Kako stvoriti i zadržati naviku u pet koraka? Nije baš tako teško
Kako stvoriti i zadržati naviku u pet koraka? Nije baš tako teško

2. Ne znaju za intimu

To je vrsta ljudi koja na društvenim mrežama objavljuje baš sve o sebi - svaki njihov korak mora biti objavljen na webu. Oni su u stanju podijeliti sa svima čak i bizarne fotografije, tipa dok sjede u zahodu - da se zna kako su i tamo bili.

To su ljudi koji dopuštaju drugima da vide svaki djelić njihovog života, a sve samo da bi imali više lajkova jer sa svakim lajkom se osjećaju prihvaćenije, ispunjenije i važnije.

3. Poslovni tipovi

To su profesionalci koncentrirani isključivo na svoje proizvode ili usluge. Naravno, društvene mreže su odlična platforma za proširenje posla, ali ne treba pretjerivati.

Na društvenim mrežama ljudi žele saznati ponešto o nekome, kakav mu je život, kako razmišlja, što ga veseli itd. Da bi netko zainteresirao druge za svoje proizvode ili usluge, najprije ih mora zainteresirati za sebe kao čovjeka.

Vidite li razliku - je li netko jako načitan ili je vrlo inteligentan?
Vidite li razliku - je li netko jako načitan ili je vrlo inteligentan?

4. Selfi i samo selfi

Ovakve tipove je teško ne primijetiti jer se sve vrti oko njih samih. Zavirite li im među fotografije, tamo ćete pronaći na stotine selfija i ništa puno više od toga. Čovjek se tada zapita "Pa zar on/ona nema baš nikakvi drugih interesa u životu osim štovanja vlastitog odraza u zrcalu?".

Na primjer, kada otputuju na neko zanimljivo mjesto, opet ćete vidjeti samo njihov selfi - kao da smatraju kako su opet oni sami nešto najzanimljivije što se tamo može fotografirati.

5. Svađalice

Dreamstime

To su ljudi koji odašilju negativnu energiju stalno - ljudi za izbjegavanje. Samo bi se s nekime svađali, ostavljaju nepristojne komentare, objavljuju teme uz koje opet mogu izražavati svoju negativnost itd.

Oni imaju jaku potrebu svima davati do znanja da su uzrujani, da ih nije briga što drugi misle, da su jadni zbog nečega... Uglavnom, gotovo svaki njihov potez kvari raspoloženje onoga tko vidi ono što objavljuju.

Evo što znači ako volite, a što ako mrzite gledati horor filmove
Evo što znači ako volite, a što ako mrzite gledati horor filmove

I postove možemo svrstati u kategorije:

  • Postovi visoke energije: To su objave koje odišu pozitivnom energijom, mirom i veseljem. Na primjer, neki simpatičan video, fotografija bajkovitog krajolika, inspirativni citati itd.
  • Neutralni postovi: To su one objave koje možemo okarakterizirati kao informativne. Takve objave ne utječu na vaše raspoloženje, ni pozitivno ni negativno. Te informacije su korisne, ali ne izazivaju snažnu emotivnu reakciju.
'Isparavajući' ljudi: Nevjerojatni trend u Japanu koji gasi živote
'Isparavajući' ljudi: Nevjerojatni trend u Japanu koji gasi živote
  • Postovi niske energije: To su objave koje je bolje izbjegavati. Postoje ljudi koji kao da su cijepljeni protiv sreće pa u svemu oko sebe vide samo negativno. Takvi primjerci znaju objavljivati stvari koje izazivaju negativne emocije i kvare raspoloženje. Oni se stalno osjećaju loše, nekome nešto zamjeraju, povrijeđeni su, ljuti su i samo bi se s drugima svađali, omalovažavaju druge ljude, izazivaju..., otkriva huffingtonpost.com.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 12
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom