Ne pokušavajte održavati previše profila na društvenim mrežama. To će vam otežati njihovo ažuriranje. Opće pravilo je da se usredotočite na jedan ili dva za traženje posla, pri čemu je LinkedIn primaran
Kako iskoristiti društvene mreže za lakše traženje novog posla
U početku su društvene mreže bile mjesto razonode, no danas se više ne koriste samo za povezivanje s obitelji, objavljivanje smiješnih videa i fotografija ili praćenje najnovijih vijesti.
POGLEDAJTE VIDEO: Pravila ponašanja na razgovoru za posao
Pokretanje videa...
Posljednjih godina društvene mreže su postale vrijedan alat za traženje posla koji mnogi potencijalni kandidati podcjenjuju. U anketi među regruterima i menadžerima zapošljavanja koju je proveo LiveCareer, Facebook se pokazao kao očiti pobjednik u upravljanju vašom profesionalnom prisutnošću na društvenim mrežama (74 posto), a slijede LinkedIn (56 posto) i Instagram (49 posto).
Čak 68 posto regrutera reklo je da tražitelji posla moraju imati LinkedIn profil, a 65 posto menadžera za zapošljavanje reklo je da im ne smeta da ih potencijalni kandidati kontaktiraju na LinkedInu.
Studije su također pokazale da 92 posto tvrtki koristi društvene mreže za zapošljavanje i da će tri od četiri menadžera za zapošljavanje tražiti društvene profile kandidata.
Bilo da ste nedavno diplomirali na fakultetu ili ste iskusni profesionalac koji traži novu priliku, društvene mreže su koristan alat za traženje posla. Koristeći ove strategije, moći ćete iskoristiti društvene mreže da dobijete željeni posao.
'Proguglajte se'
Uglavnom, trebali biste pretpostaviti da će poslodavci pogledati vaše profile na društvenim mrežama prije nego što vas pozovu na razgovor. Prvi korak je da se u anonimnom načinu proguglate. Na taj način vaša povijest pregledavanja neće utjecati na rezultate pretraživanja.
Zatim pogledajte što će se pojaviti. Ako pronađete neprikladne objave ili fotografije, uklonite ih ili prilagodite postavke privatnosti. I dalje ćete željeti da vas pronađu menadžeri za zapošljavanje, stoga neke informacije ostavite javno dostupnim kao što su povijest vašeg zaposlenja, lokacija i profesionalne vještine.
Bez obzira na to koliko su vaše postavke privatnosti stroge, ljudi će uvijek moći vidjeti vaše profilne fotografije na Facebooku, LinkedInu, Twitteru i Instagramu, stoga se pobrinite da na njima lijepo izgledate.
Usredotočite se na nekoliko platformi društvenih mreža
Ne pokušavajte održavati previše profila na društvenim mrežama. To će vam otežati njihovo ažuriranje. Opće pravilo je da se usredotočite na jedan ili dva za traženje posla, pri čemu je LinkedIn primaran.
Potvrdite da su vaši kontakt podaci točni i da vaš LinkedIn profil odgovara pojedinostima u vašem životopisu. Ako imate društvene mreže koje ste ignorirali neko vrijeme, kao što je Twitter ili Facebook račun koji niste koristili tri godine, ovo bi mogao biti dobar trenutak da ih uklonite.
Dajte do znanja regruterima da ste otvoreni za nove prilike za posao promjenom te postavke na LinkedInu. Ako navedete vrste pozicija koje vas zanimaju i željenu lokaciju, vaš će se profil pojaviti u rezultatima pretraživanja kad poslodavci traže odgovarajuće kandidate za posao.
Koristite društvene mreže za istraživanje
Također možete koristiti društvene mreže kako biste saznali više o organizacijama koje vas zanimaju. Poslodavci često objavljuju relevantne članke i druge informacije vezane uz promjene koje se događaju unutar tvrtke.
Ove informacije mogu doprinijeti traženju posla pomažući vam razumjeti kulturu i način na koji se određeni poslodavac ponaša prema svojim zaposlenicima.
Koristite LinkedIn i Twitter kako biste identificirali lidere u tvrtkama koje ciljate. Ako ih pratite i komentirate njihove tweetove, možete privući njihovu pozornost. Odgovaranjem na njihove tweetove i pokazivanjem svoje vrijednosti dobit ćete prednost u odnosu na druge kandidate koji se ne izlažu.
Pokažite svoju stručnost
Druga strategija traženja posla je surađivati ​​s čelnicima u vašoj industriji i pokazati se kao stručnjak u nekom dijelu svojeg posla. Da biste to postigli, ubacite se u razgovor komentirajući i doprinoseći specifičnim Facebook ili LinkedIn grupama.
Ove grupe vam mogu pomoći da se profesionalno razvijete i povežete s pojedincima u tvrtkama koje istražujete.
Počnite objavljivati ​​i dijeliti ​​informacije koje su relevantne za vašu karijeru ili područje stručnosti. Twitter je također idealno mjesto da se dokažete kao stručnjak dijeljenjem članaka i komentiranjem vijesti iz vaše industrije.
U konačnici, htjet ćete imati dosljedan ton i stil na svim svojim profilima na društvenim mrežama. Te bi platforme trebali koristiti ne samo za traženje posla, već i za izgradnju svog osobnog brenda.
Šaljite personalizirane poruke
Izgradnja vaše mreže na LinkedInu odlična je strategija traženja posla. Ali kad nekome pošaljete pozivnicu, ona prema zadanim postavkama ima već učitanu pozdravnu poruku.
Ako uz pozivnicu pošaljete takvu poruku male su šanse da ćete se povezati, Umjesto toga smislite personalizirani zahtjev kako biste dali neki kontekst vašem pozivu. Vjerojatnije je da ćete dobiti odgovor.
Zapamtite, kad tražite posao poanta korištenja društvenih mreža je da odnosi koje stvarate budu iskreni i relevantni.
Ne podcjenjujte moć društvenih mreža u isticanju vaših vještina, jer one su potencijalnom poslodavcu prozor u vaš karakter i znanje. I što je najvažnije, budite autentični! U današnjem konkurentnom okruženju u potrazi za poslom, to će vam dati veliku prednost u odnosu na konkurenciju.