Iako su influenceri prije nekoliko godina uglavnom bili mladi ljudi, sve više žena u zrelijim godinama postavljaju se kao modne zvijezde koje prati velik dio online publike jer imaju super stil
Dob modnih influencera nije bitna, puno je važniji dobar stil
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Judi Dench (85) najstarija dama na naslovnici magazina Vogue
U posljednjih nekoliko godina, estetika utjecajnih modnih ikona izuzetno se promijenila, jer više dame koje pratimo nisu mlade cure s kavom u ruci, već su to i zrele žene koje su ponosne na svoj super stil. Žene se slikaju i bez filtera, otkrivaju realne bore, živote i odjevne kombinacije kojima se uistinu možemo inspirirati.
- Naši sljedbenici žele nešto drugačije i svježe - istaknula je 65-godišnja influencerica Lyn Slater za Harper's Bazaar. Osim influencera, i na modnim pistama pojavljuju se sve više modeli koji su bili zvijezde u mladim danima, a na reviji se pojavila i Yolanda Hadid, mama Gigi i Belle.
Već duže vrijeme modni magazini, kao i općenito modna scena, preferira ideal ne samo vitkosti, već i mladosti, a sve skupa podržano je od strane mnogih brendova čija su target skupina uglavnom mlade cure.
Time industrija poručuje kako je na strani mladih, no očito je starija modna publika itekako željna trendova, noviteta i općenito dobrog stila. Uostalom, stil nema veze s godinama, već je on bezvremenska kategorija.
- Zabavljam se kao kreativna influencerica i osjećam kao da imam dozvolu budem zaigrana, pošto su mi 73 godine - komentirala je influencerica Jenny Kee, koja na svojim društvenim mrežama otkriva super zabavan i šarolik stil.
- Mislim da su upravo društveni mediji otvorili nova vrata za seniorke influencerice, a time je ujedno došlo do raznolikosti publike i korisnika - komentirala je Grece Ghanem, čija je čak i sijeda bob frizura postala hit.
Ona smatra da online zajednica omogućuje ženama različite dobi da se inspiriraju te žele vidjeti osobe s kojima se mogu poistovjetiti i inspirirati se.
- Smatram da nas sada i modna industrija primjećuje, jer shvaćaju važnost prezentacije trendova ženama svih dobi - ističe Ghanem.
Trendovi se mijenjaju, a korisnici društvenih mreža žele nešto realno, stvarno. Zato Ghanem smatra da, posebice u ovo krizno vrijeme, ljudi žele neke priče i likove čiji je stil izvediv i pristupačan. Smatra da je posao influencera trenutno vrlo izazovan jer se vremena mijenjaju.
Sa sve većim brojem zanimljivih žena raznih dobi, trendovi se očito mijenjaju, jer one šalju poruku koja zanima pripadnice svake dobi, a to su - snaga i ponos. Ghanem smatra da će za par godina ovaj trend biti normalna stvar te da će svijet mode uzeti u obzir i starije generacije i raznolikost.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Judi Dench (85) najstarija dama na naslovnici magazina Vogue
POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...