Modni brend koji nosi ime jedne od najpoznatijih dizajnerica svih vremena, potpisuje torbice koje su obilježile modnu povijest, ali i donijela neka inovativna stilska rješenja
Poznate Chanel torbice: Od lanca remena do pleksiglasa
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Slavni objavljuju svoje kreacije koje su htjeli nositi na Met Galu
Era statement torbica započinje u veljači 1955. godine, kad je Gabrielle Chanel predstavila svoju torbicu 2.55 (ime inspirirano datumom). Bio je to za ono vrijeme revolucionaran model, s remenom u obliku lanca, jer do onda su se torbice nosile pod rukom, bez ručke. No, Coco je shvatila da ženama treba više praktičnosti i predstavila prvu statement torbicu.
Prve reakcije bile su neobične, mnogi su 2.55 smatrali buntovnom i odvažnom, ali žene su jedva dočekale njezinu izvrsnu ideju i prihvatile novonastalu praktičnost. Osim lanca, kojeg je Chanel koristila i u dizajnu odjeće, tu je bio i mali unutarnji džep za - ljubavna pisamca.
Remiks upravo modela 2.55 mnogo kasnije potpisao je Karl Lagerfeld, ostajući vjeran originalnom dizajnu. Chanel Classic torbica je klasične forme, proštepane teksture kao i original te je dobila prepoznatljivi CC logo, a zovu je i 11.12. Torbica je simbol logomanije i trenda prepoznatljivih modnih dodataka.
Chanel Boy nastaje 2011. godine, a kreira je, naravno, Lagerfeld, no ovoga puta u fokusu je ljubavna priča između Coco i njezina ljubavnika Boy Capela. Struktura je čvršća, kompaktnija, a model djeluje više robusno radi duplih rubova, od prijašnjih modela. Kreacija je više androgena nego prijašnje torbice ove modne kuće.
Chanel Grand Shopping Tote jedan je od najpoželjnijih modela ove modne kuće, no proizvodnja je prekinuta 2015. godine. Danas ga se može eventualno naći u vintage dućanima ili na online sajtovima koji nude brendirane retro kreacije.
Chanel Gabrielle nastala je kad Lagerfeld odaje počast Mademoiselle. Ova manja kompaktna torba postaje klasik, čim je predstavljena na reviji za ljeto 2017. godine. Dizajn je inspiriran kućištem dalekozora, a kreacija dolazi u prirodnim tonovima, inspirirana šumom i promatranjem ptica.
Ovo je prva torba koju je Chanel predstavio kao unisex kreaciju, a u kampanji je bio Pharell Williams.
Njihov miris broj 5 poslužio je kao inspiracija za torbicu u obliku parfema. Autentična i od pleksiglasa, ovo je famozna kreacija iz 2013. godine, koju je Lagerfeld predstavio za kolekcionare.
Nije se stalo na parfemima, pa je Lagerfeld za Chanel napravio još jednu komičnu torbicu, ovoga puta u obliku kartona za mlijeko, uokvirenu biserima. Kolekcija za jesen 2014. godine ponudila je i krasnu torbicu inspiriranu šarenim redovima supermarketa, a takva je, naravno, bila i modna revija, smještena u improvizirani dućan.
Torba u obliku ogromnog ringa neobična je kreacija iz 2013. godine, no nikada nije ušla u proizvodnju, već se pojavila samo na pisti, kao zanimljivi modni dodatak. Iako, napravljena je manja verzija ringa i torbice, a model je ubrzo rasprodan.
Torba Graffiti Chanel Oh My Boy predstavljena je za jesen 2014. godine, a ovoga puta inspiracija su grafiti, šarenilo i šaranje kemijskom olovkom po torbici. Ruksak je napravljen u street style verziji, kao idealan detalj za sve one koji se osjećaju buntovno, a opet žele neki statement model.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Slavni objavljuju svoje kreacije koje su htjeli nositi na Met Galu
POGLEDAJTE VIDEO Ivan Šarić: #ZAJEDNO24SATA
Pokretanje videa...