Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Dk
U ovom slučaju operater nije sve pobrisao pa se vidjelo da je uređaj korišten. Mene više brine koliko ima slučajeva da je operater "dobro" odradio posao i prodao rabljeni uređaj pod novi?!
Dono
Iz aviona se moze vidjeti da uređaj nije tvornički zapakiran. Tko to ne vidi nije ni zaslužio bolje.
Dk
Pusti ti to, svašta oni rade, osim toga u t-centru očekuješ novi uređaj, ne gledaš ga kroz povećalo...
Dk
u skoro svakom kupljenom mobitelu dobiješ rezervnu safety naljepnicu i garantiram ti da nećeš skužit da je pakiranje otvarano.
Dono
Naravno da moraš gledati sve, u ovakvoj banana drzavi gdje svi pokusavaju ukrasti i prevariti.
Dk
radim u dućanu i svako malo imam pokušaje da mi vrate mobitel jer im se ne sviđa i sl. gluposti. redovito ih odbijem, ali u drugoj smjeni... dodatna sigurnost m Prikaži još ↓
Dk
kako mozes ne skuziti da kutija nije u originalnom celofanu i sa potrganom naljepicom "ne otvaraj ako je naljepnica ostecena"? 😂😂😂
Dk
problem je mob u izlogu recimo 30-ak dana, a nemaš promo uređaj. kupci ga žele malo bolje pogledat i kažeš im da ni slučajno ne pale mobitel i onda budala baš Prikaži još ↓
Dk
nosim ti mob u potrganom celofanu i dok idem prema tebi pravim se da trgam foliju koja je već potrgana
L1one
Ja sam uvijek inzistirao da mi daju zapakiran uredjaj, cak nisam dao ga otvore radi ovjere garancije. Nikad dosad nisam imao slicnih problema
Dk
Koliko puta ste nešto kupili i vratili jer vam se ne sviđa? Kupac je uvijek u pravu. To trgovci vrate natrag u prodaju ako je ispravno, što će drugo napraviti s Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .