Obavijesti

News

Komentari 0

Koordinacija: Što je asfalt, gdje se primjenjuje te kako izgleda proces njegovog postavljanja?

Koordinacija: Što je asfalt, gdje se primjenjuje te kako izgleda proces njegovog postavljanja?

Ekipa Koordinacije provjerila je kako napreduju radovi na postavljanju asfalta na autocesti A3. Suženje traka za vožnju prema Bregani, odnosno Lipovcu uzrokuje zastoje i nervozu svih sudionika u prometu, a sanira se 13 km autoceste na dionici

Koordinacija, prva specijalizirana emisija o građevinarstvu, nedavno je proslavila dvije godine kontinuiranog emitiranja. Na društvenim mrežama objavili su video u kojem objašnjavaju kako se saniraj u održavaju hrvatske ceste.

POGLEDAJTE NOVU EPIZODU:

Ekipa Koordinacije provjerila je kako napreduju radovi na postavljanju asfalta na autocesti A3. Suženje traka za vožnju prema Bregani, odnosno Lipovcu uzrokuje zastoje i nervozu svih sudionika u prometu, a sanira se 13 km autoceste na dionici.

- Ljudi često zaboravljaju da drugi rade cijeli dan kako bi prometnice bile što sigurnije - govori Igor Škrlec, inženjer gradilišta iz tvrtke Colas Hrvatska.

Radovi uključuju sanaciju tri asfaltna sloja ukupne debljine 19 cm, a ovisno o fazi, na gradilištu radi između 30 i 50 radnika te je dostupno 20 strojeva. 

- Asfalt je mješavina od kamenog materijala i veziva (bitumena) koji može biti cestovno-građevni ili modificirani. Moguće je koristiti različite dodatke za asfalt u boji ili ako želimo smanjiti temperaturu na kojoj se proizvodi asfalt - ističe Velimir Lacković, voditelj osiguranja kvalitete iz tvrtke Colas Hrvatska. Lacković se asfaltom bavi više od 35 godina, a u Hrvatsku je prije 15 godina uveo reciklirani asfalt. 

Tvrtka Colas dio je međunarodne grupacije Colas koja je u Francuskoj 1919. uvela asfalt sa svim tehničkim karakteristikama koje su nam poznate i danas. O prednostima i primjeni inovativnih rješenja u proizvodnji asfalta govori Siniša Košćak, predsjednik Uprave tvrtke Colas Hrvatska.

Koordinacija: Što spaja Pelješki most, most Cetina i tornjeve zagrebačke katedrale?
Koordinacija: Što spaja Pelješki most, most Cetina i tornjeve zagrebačke katedrale?

- Puno je proizvoda koje iz Francuske možemo uvesti u Hrvatsku. Tako smo na otocima počeli koristiti tehnologiju površinske obrade. Na igralištu pored Rijeke po prvi puta ugradili smo asfalt u boji. Jedan od projekata na koji smo najponosniji je asfaltiranje Pelješkog mosta i pohvala vozača Nevere koji je bio oduševljen ravnošću asfalta na kojem su i performanse auta došle do izražaja - dodaje Košćak.

Splitska ekipa Koordinacije provela je jedan dan s asfalterima na županijskoj dionici ceste Graovo-Dubravica kod Skradina. Pogledajte zašto asfaltiranje na plus 40 ima veći učinak u odnosu na vjetrovito vrijeme, kako se asfalteri nose s kritikama javnosti te zašto je potrebno i pedesetak puta prevaljati cestu. Ovim šibenskim asfalterima od crnog zlata na cesti draži je samo crni rižoto u restoranu. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Grmoja rekao Plenkoviću: Ti si glava koruptivne hobotnice. Odrezat ću je! Ovaj mu vratio
KAOS NA SJEDNICI

Grmoja rekao Plenkoviću: Ti si glava koruptivne hobotnice. Odrezat ću je! Ovaj mu vratio

Zastupnik Mosta Nikola Grmoja poručio je Plenkoviću da je glava koruptivne hobotnice u Hrvatskoj
Nijemci se spremaju za rat: 'Pozivamo građane da pretvore svoje podrume u bunkere'
STRAH OD RUSA

Nijemci se spremaju za rat: 'Pozivamo građane da pretvore svoje podrume u bunkere'

Njemačka u ovom trenutku ima 579 bunkera. Većina njih je izgrađena za vrijeme Trećeg Reicha i hladnog rata. Oko 480 000 ljudi stane u tih 579 bunkera